Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer an på babyen, det.. Snuppa var 3 mnd. Sov hele natta og tok flaske. Knøtta var nesten året pga sen ammeslutt, søvnproblemer, tok ikke flaske, veldig skeptisk til alle andre enn med og pappaen osv.. [8D]
Storesøster var over 6mnd, mens lillebror var 2mnd - En god kamerat bosatt i Bergen tok turen over, så da ble det et par øl og ungene var hos besteforeldrene.
Farmor og farar passa da hun var ca 2mnd.
Vi var hjemme hele kvelden og spise middag, hadde bursdagsfest for samboeren min. ( V er naboer 20meter mellom oss )
Mamma passet de her da de var rundt halvåret. Hun har hatt de en gang til seg selv da de var rett over året. Men nå skal vi til praha og være bort i fem dager! Mamma skal være her, grugleder meg...
Nærmere 2 mnd hadde vi barnevakt til han for første gang, var å feira bursdagen min pluss en av sambos kolleger[:)] og så var han på overnatting titt og ofte fra han var 8 mnd ca.. Syns d e bare har godt av å lære å være borte fra mamman å pappan sin fra de er små, så de ikke blir heeelt gale når de skal bort for 1 gang [:)] Har aldri hatt noe prob med smån [:)]
Eldstemann var ca 3 mnd da han sov borte første gang[&:][&o] (Får helt vondt av å tenke på det nå, men det gikk gullfint[:)])
Frøkna har hatt barnevakt 2-3 timer på kvelden etter at hun er lagd, men har enda ikke sovet borte. Det kommer muligens til å skje i slutten på januar, da er hun rett over 8 mnd. (kjenner jeg meg rett, dropper jeg nok å drikke for å kunne ta henne om natten selv[;)])
Marrcus var 5 måneder, da la jeg han kl 21 og jeg kom der og la meg etterpå om natten i 0300 tiden.
han sov borte første gang alene (der de la han) 3 måneder før han ble 2 år. har sovet borte 2 ganger.
Første gang hun hadde barnevakt over natta var hun litt over 1år. Da overnattet hun hos min søster mens vi var i bryllup utenbys. Kan legge til at hun har bare overnattet borte to netter i sitt liv uten meg eller pappaen...
Minstemor har jeg ikke vært borte fra mer enn 1-2 timer ennå. Og da har hun vært med pappaen sin...[8D] "Hønemor"