Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, sannsynligvis går det bra med sydenturen denne gangen også. Det man først og fremst bekymrer seg for når det gjelder utenlandsturer er infeksjonsfare og hygiene i forhold til mat, innbiller jeg meg. Men det kommer jo helt an på hvilket land man reiser til og hvilke forholdsregler man tar. Jeg er av den oppfatning at man tross alt ikke kan slutte å leve heller selv om man er gravid. Men et godt tips kan være å lese anbefalingene fra Mattilsynet eller lignende instans når det gjelder reisemedisin og graviditet. Lykke til og god tur da (skulle ønske det var meg, her jeg sitter forkjøla og vinterdeppa i sofakroken) [;)]
Hei. Har hørt at en skal være forsiktig med å bade i basseng pga infeksjonsfare. Sjø gikk helt bra. All mat måtte være godt vaskt, stekt og kokt så gikk det nok bra. Skulle ønske det var meg som skulle til syden ja. Blir ikke noe neste sommer i og med at da er babyen kommet. Får vente til den blir litt større.
Hva med en flyreise på 4-5 timer, er det problematisk? Syns jeg leste på "spørsmål & svar" at gravide ikke burde fly lengre/ikke sitte stille lengre enn 2 timer. Mannen ming og jeg vurderer selv en tur til Tenerife (han er surfefreak og og litt bekymret for 2006 surfesesongen ettersom vi har termin 10 juni[:D])
Forøvrig har jeg ennå ikke skjønt hvordan dere får lagt til disse søte tickerne (nedtelling)..??! Noen tips?
Hei på deg!
Jeg skal selv til Tenerife på søndag, og jordmoren har sagt at jeg burde bare nyte det så mye jeg kan og kose meg med god mat. Hun anbefalte at jeg gikk itt turer under flyreisen, helst bruke støttestrømper.... det er litt rart å bruke synes jeg, så jeg foretrekker å gå mye tur og massere leggene offte.
Så NYT ferien du også, skal i hvertfall jeg gjre, er forresten 13 uker på vei. [:)]
Takk for svar, Alicia. Ja, gleder meg veldig sol og varme (jeg er australsk, og savner sol og strand litt nå...[;)]) Skal til jordmor og lege før vi drar - reiser ikke før i mars - så kan snakke litt med de osgo. Håper du får det bra på Tenerife!