Dra på tur

S-mamma

Gift med forumet
Er dere "flinke" å ta med barna på tur?

Signe er veldig glad i åvære ute, pleier å være ute å leke på ettermiddagene når jeg har tidligvakt, men ikke så mye turer på oss enda.
Jeg har kjempe lyst å bli flinkere til det, er så deilig å være ute nå som det begynner å bli mildere.
Lage bål/grille, ake osv. [:)] Har heldigvis flere venner som er med på det, sambo er også med, men han er ikke akkurart vokst opp med d, så d ligger ikke i "naturen" hans.

kunne vel vært flinkere kan man si :)

men vi er da ute når vi har mulighet til det, han aker og koser seg ute. men jeg er ikke noe utemenneske om vinteren kjenner jeg, trivest best ute om våren, sommeren og høsten :) men man må bare ta seg i nakken og kle på ungen og seg selv og labbe ut :)

ja, d er så sant d siste du skriver [;)]

ut på tur, aldri sur! [:D]

Når vi har tid prøver vi så godt vi kan. Ski, akebrett, turgåing til bhg der de rutsjer å disser. Går på tur å ser på hester å dyr på gården bortenfor her. Men kunne selvsagt blitt flinkere, men med gubben på sjøen å jeg i jobb både dag, kveld å helg blir det trangt med tid, heldigvis er de MYYYE ute i bhg begge ungene så prøver å ikke ha dårlig samvittighet for det.

Det hender vi bruker søndagene til turer, da går vi oss en runde og stopper gjerne på en lekeplass.
Har planer om litt pølsegrilling utover våren [:D]

Ja, vi er mye ute vi [:)] Men kunne selvsagt vært enda flinkere til det, men tiden strekker ikke alltid til [&o]
Men i helgen er vi ganske flinke! Som i dag f. eks gikk vi først tur med vogna, så syklet vi oss en ganske lang tur etterpå,
så var vi ute å lekte i over 2 timer [:D] Har hat skikkelig vår vær her i dag, så har vært mega deilig å være ute!

men jeg skal prøve å bli enda flinkere til å ta henne med ut på ordentlig turer. Ut i skog og mark å tenne bål og kose
oss skikkelig i skogen [:D]

etter vi fikk hunden så er vi ute en tur nesten 1 time etter middag..ikke lange turen så lekeplassen ..på lørdagen så har vi fast lørdagstur til byen hvis det er oppholdsvær og spiser pannekaker på fast plass som ungene liker ,søndager prøver vi å komme oss på en liten tur i naturen,og helst så kort at alle ungene kan gå selv

Nei her er vi ikke så flinke for tiden. Selma er litt urolig på ettermiddagen[&:] Så de blir mye baby byssing.
Men nå når de blir litt lysere skal vi bli bedre[:)]
Emmely elsker og være ute.

Er alt for dårlig til å dra ut på tur. Er jo ute og aker og går tur da, så ute er vi jo.
Satser på å komme oss mer på tur når det blir mer vår ute. Blir litt lettere å dra avgårde da.

Back
Topp