Dra på 3D-UL alene?

Funshine

Glad i forumet
Er det for stusslig å dra på 3D-UL alene? Sambo er ute og reiser med jobben og får ikke blitt med (ikke det at det er så viktig for han siden han var med på ordinær UL og har sett at det er noe inni der..), og så spurte jeg mamma, men hun jobber mye også og får heller ikke mulighet til å bli med.

Halve opplevelsen er jo å dele den med andre. Jeg vet jeg får med en DVD og bilder, men det er noe annet å oppleve det der og da med en annen. Alle jobber, og dessuten vil jeg ikke ha med "hvem som helst"..

Har alle her vært på 3D-ul sammen med pappaen, eller har noen vært på det alene?

da jeg var på 3d sist så var pappaen, min mor og hans mor der..
Denne gangen skal vi ikke på 3d pga jeg får 3d bilder hver gang jeg er på UL..

Men pappaen har ennå ikke vært med å sett den lille i magen:(
han har vært opptatt hver gang:(
Jeg syntes det er litt trist..

kan du ikke bytte dato til en dag han kan da??

Sambo er bortreist fram til påske, og i påsken er de stengt. Etter påske blir også vrient, dessuten synes jeg det er alt for sent. Tok 3D-ul sist i beg av uke 29, og det var i seneste laget pga hvordan babyen lå nedi bekkenet allerede da. Denne gangen er babyen trolig en del større med mulig tidligere termin, så da vil jeg ikke ta 3D-ul etter uke 30.

Nei, det blir vel til at jeg reiser alene. Tok jo 3d-ul med førstemann, og vil gjøre det likt med andremann. Blir trolig ingen flere, så da er det siste mulighet nå.. *sukk*

ORIGINAL: Sun_shine

har du ingen søsken eller venner du kan ha med da?
satt å tenkte det samme...
Jeg hadde ikke for noe i verden villet ligge der alene altså... Jeg er glad sambo var med, for man blir veldig oppspilt og glad.
Det er iallefall min erfaring da.. [:D][:D]

Kos deg masse uansett hva utfallet blir da [;)][:D][:D]

Blæh!... Har to brødre som er i full jobb og ikke er typen til å gidde være med meg, venninnene mine jobber 100% de også. Svigermor også, selv om hun orker jeg ikke ta med. Kjenner ei som er sykmeldt, men det blir merkelig å ha med henne siden vi egentlig ikke kjenner hverandre noe særlig. Jeg har bare ingen som er nære nok som gidder å streve med å få fri til å bli med. Det er jo ingen kveldstimer ledige..

Jeg drar alene jeg. Må jo være en del alenemammaer rundt om som gjør det... Jeg vil også gjerne ha en ekstra UL for å vurdere om babyen ser ut til å være så svær som magen tilsier, og jeg vet jo ikke om legen min vil henvise meg til sykehuset for det..

Min sambo har heller ikkje andledning te å vera med, men eg skal ha med meg mamma og hans mamma [:)]

Men du kan jo ha med deg ei god venninna for eksempel? Viss ikkje ville eg sikkert gått aleina, du får jo med deg bilde å sånn heim då, men forstår du syns da virke litt stusseligt!

Sambo har heller ikke mulighet til å være med på 3d ultralyden så mamma skal være med.
Hadde ikke hun kunnet så hadde jeg nok dratt alene, evt. spurt søskenbarnet mitt/ en søster eller noe.

Back
Topp