Dra fra ungen...

*lykkeligst*

Forumet er livet
Hvordan forklare jenta på 4 år at mamma og pappa drar og blir borte i 1 år, men at det er til hennes eget beste? Skulle gjerne tatt henne med oss, men vet det bare blir stress og mas for henne med lange dager i bil. Da er det bedre for henne å kose seg til bestemor og bestefar...

wow...

1 år??

1 År?

Nei det vet jeg ikke hvordan man forklarer....

Kan jeg spørre hva dere skal?

1 År?

Nei det vet jeg ikke hvordan man forklarer....

Kan jeg spørre hva dere skal?

Wow sier jeg også... 

Hadde jeg aldri gjort. Er det jobb eller joyride? Om det er joyride, hadde jeg glatt ventet, om det var jobb for en av oss, hadde den måttet dra alene, trust me... 

Oi, det veit jeg virkelig ikke hvordan man forklarer. Hadde aldri skjedd her, så det har jeg ikke tenkt over.

EDIT: så nå at det var en uke. Det er jo noe helt annet ;) Vet fortsatt ikke helt hva jeg hadde sagt egentlig, annet enn at mamma og pappa skal bort i noen dager, men vi kommer hjem den og den dagen. Kanskje gi henne en kalender hvor man skriver på når man kommer hjem, så hun kan følge med på den?

4 år? da lager du en avkrysningsliste med syv ruter, forteller at hun skal sove 7 netter. Hver morgen får hun et klistremerke i en rute, og når alle syv rutene er fulle, så kommer dere hjem igjen:)

En uke er ingen fare, hun er fire år og koser seg sikkert glugg ihjel hos besteforeldre. :)

1 uke er jo ikke no problem. Synes 90% av foreldrene overdriver veldig jeg når det kommer til dette punktet.... Ungen kommer til å ha det fint, og så blir det så kjekt å se hverandre igjen og etter den uka.

Si det som det er..
Men en lengre avhandling om at det er til det beste for henne hadde jeg nok droppa.
Regner med hun trives hos besteforeldrene og da skulle vel ikke en uke være et problem. Snakkes vel på telefon?

Hun kommer sikkert ikke til å tenke på dere mesteparten av tiden engang!
Si at dere skal reise et sted og kommer hjem den og den dagen, hun kommer sikkert uansett til å kose hos besteforeldre!

her har jeg sagt at mamma skal resie bort og så skal du få kose deg hos mormor og morfar 
så kommer mamma hjem og da har jeg med gave til deg. 
har funka fint det, hun har vært veldig opptatt på at hun skal få gave da :)
har vært endel på reise i forbindelse med jobb 

Læidy Bla Bla skrev:
1 uke er jo ikke no problem. Synes 90% av foreldrene overdriver veldig jeg når det kommer til dette punktet.... Ungen kommer til å ha det fint, og så blir det så kjekt å se hverandre igjen og etter den uka.

Helt enig.

Renate Røverdatter skrev:
Læidy Bla Bla skrev:

Helt enig.

må si meg enig her! barna storkoser seg hos besteforeldrene uansett ;)

Huuuhey...godt det var skrivefeil og bare en uke emoticon

Tror jeg hadde fokusert på at HUN skal få en uke ferie hos bestemor og bestefar, og alt det kjekke de skal finne på. 

Huuuhey...godt det var skrivefeil og bare en uke emoticon

Tror jeg hadde fokusert på at HUN skal få en uke ferie hos bestemor og bestefar, og alt det kjekke de skal finne på. 

Hun har vært til bestemor og bestefar flere ganger før uten problemer altså. De koser seg jo max. Men det har alltid hun som har reist fra oss, ikke omvendt. Når jeg sa at hun skulle få bli igjen til bestemor og bestefar mens vi dro hjem for å jobbe/gå skole ble hun småsur... Men jeg vet jo at hun ikke kommer til å kose seg med 180 mil bilkjøring på ei uke...

Og bare så det er sagt, ville jeg aldri ha reist fra henne 1 år! emoticon

Back
Topp