Dra, eller bli hjemme??

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Kjæresten har planlagt hyttetur i påsken, han, meg og datra hans. Men så våkner jeg i dag med tett hals, tett nese, tett hode og ja, det meste er tett! Føler meg heller vraka i formen.

Min kjære sier at deeeet går bra, du blir med opp, tar med deg 2 bøker og noe dill og sånn og sitter inne hele dagen og slapper av mens han er ute på tur og styrer med frøkna.
Jeg kan likesågodt være syk der som hjemme mener han. 

Jeg tenker jo automatisk "Jeg er syk, bli hjemme, hold sengen!!"

SÅ! dra, eller bli hjemme??

Kan jo like gjerne være syk der som hjemme :P Enig med han jeg :P Så lenge det er soverom og sånt, så du kan gå å legge deg når du vil hvis du skulle li dårligere.

Jeg hadde blitt medEr jo som han sier, man kan like gjerne være syk på hytta som hjemme!

dra!

¤Woolfmother¤ skrev:
dra!

Du skulle liksom støtte meg daaaaa.... *sutreeee*

RekeKreke skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:
dra!

Sorry azz, men jeg er sånn venninne som sier hva jeg mener, ikke hva jeg tror du vil høre Tror det blir kos jeg søta :)

jeg ville dratt! så kan han varte deg opp litt også da, blir sikkert koselig! er jo ikke sikkert du blir sengeliggende i flere dager fordi du begynner å bli syk nå ;)

¤Woolfmother¤ skrev:

RekeKreke skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:
dra!

Sorry azz, men jeg er sånn venninne som sier hva jeg mener, ikke hva jeg tror du vil høre Tror det blir kos jeg søta :)

huummmffff... Okda!! Jeg skal dra... Kansje begynne å pakke snart da muligens :P

Det var egentlig døds irriterende at alle i denne tråden sa sånn ometrent det samme som han sa.... Liker ikke å ta feil! *furteguri*

Dra hvis du kan hvile ut og komme deg vekk litt. Samt være sosial om du orker.

Hadde blitt hjemme. Fordi jeg føler meg DISGUSTING når jeg er syk og det lar seg virkelig ikke kombinere med koseferie med fersk kjæreste og hans unge. 

Vel jeg ville ha dratt på hytteturen jeg, men jeg er kanskje litt rar som føler at når JEG er syk så hjelper kjærligheten fra min mann godt på. Ja nesten den beste medisinen synes jeg da.

Samme føler han når han er syk at kjærligheten fra en/ei man elsker hjelper på.

gutt09jente11 skrev:
Kan jo like gjerne være syk der som hjemme :P Enig med han jeg :P Så lenge det er soverom og sånt, så du kan gå å legge deg når du vil hvis du skulle li dårligere.

mammatil2prinsesser skrev:
Jeg hadde blitt medEr jo som han sier, man kan like gjerne være syk på hytta som hjemme!

Back
Topp