Dr Phil

Leeno

Forelsket i forumet
Noen som ser på? JEG BLIR KVALM :( Tenk at noen kan være så grusom mot et lite barn!!!? Foreldrene! :( :crybaby2

Nei.. Hva skjer????

Nei.. Hva skjer????

Ei stakkars jente som ble holdt innelåst i et skap fra hun va 2 -8 år av moren og stefaren. Ble tatt ut så de kunne mishandle henne (enten av de eller av andre voksne) Hun spiste dørstokker, avføring og andre gjenstander.
Måtte opereres i spiserøret da hun ble reddet, siden det var ødelagt av å spise disse skarpe "ikkemat" tingene.. Og hun måtte også opereres vaginalt og analt, da det bare var et stort åpent område - så ødelagt var den lille jenten..
Off...nei, det var grusomt å se/ høre!!! :(

Nå er hun 18 og bor hos snille, gode fosterforeldre. Det som er fælt er at hun var hos denne familien fra hun var baby til hun var ca 2 - moren vant saken og fikk henne tilbake tross mistanke allerede da om mishandling.

Herrefred!!!! Det er så urettferdig.. Mange gode, snille mennesker som sliter med å få barn, eller mister barna sine, også får sånne duster barn.. Skulle ønske verden var mer rettferdig enn som så..

Ei stakkars jente som ble holdt innelåst i et skap fra hun va 2 -8 år av moren og stefaren. Ble tatt ut så de kunne mishandle henne (enten av de eller av andre voksne) Hun spiste dørstokker, avføring og andre gjenstander.
Måtte opereres i spiserøret da hun ble reddet, siden det var ødelagt av å spise disse skarpe "ikkemat" tingene.. Og hun måtte også opereres vaginalt og analt, da det bare var et stort åpent område - så ødelagt var den lille jenten..
Off...nei, det var grusomt å se/ høre!!! :(

Nå er hun 18 og bor hos snille, gode fosterforeldre. Det som er fælt er at hun var hos denne familien fra hun var baby til hun var ca 2 - moren vant saken og fikk henne tilbake tross mistanke allerede da om mishandling.

Fatter ikke hvordan noen kan være så grusomme mot barn, eller mot noen for den saks skyld!! Glad jeg ikke så på, hadde nok blitt litt for tøft altså!! får frysninger bare av å lese det du skriver!! :(

HVA I ALLE DAGER !!! Maktet ikke å se på videoen, men fy så mange foreldre rundt om i verden som absolutt ikke fortjener barn. Hadde det nå bare vært så vel at kun de som er skikket til å bli foreldre fikk unger, og de som ikke er det aldri hadde fått. Mister hvertfall all tro på noe som heter karma når man hører om slike ting

Helt klart! Har en skikkelig ekkel eks som viste seg å være på grensa til pedofil (etter jeg var sammen med han) og han fikk barn nå.. Jeg er så for kastrering av menn (og kvinner) som begår seksuelle handlinger mot barn.. Men neida, han fikk ei bittelita BOT! Det er så feil!

Back
Topp