DR.PHIL

Piril

Glad i forumet
Uff....[&:][&:] Får helt vondt av de barna jeg....den minste er 4 mnd[&:][&:] Det kan jo bare ikke gå bra...

Jeg vet!! Stakkars små barn!![:(]
4åringene tar seg av babyen på 4mnd[:(][:(]

Mora sniffer dopet sitt..og i bakgrunn hører du " I want my mummy" [&:][&:] Blir helt kvalm jeg....uff..håper ikke hu gikk på heroin mens hun gikk gravid...[:'(][:'(]

Ja hørte det[:(] Fikk helt vondt i hele kroppen!! [&:] Godt de ble tatt vekk nå!!

Sånne folk burde aldri fått lov til å bli gravide å få barn!![:(][&:]

[:-][:-] hva???

må slå på tv 3.

huff det hørtes grusomt ut[&o]

helt forferdelig ja!! Stakkars små[:(][:(]

ORIGINAL: *Prinsessa

må slå på tv 3.

Driver/drev foreldrene til tvillingene med dop også?? [&:][&:][&:][:-]

Hvorfor er det ingen som tar i fra de ungene???? Stakkars unger[:(][:(][:(][:(] Såååå små.... Roper på mammaen men hun kommer ikke[:(][:(][:(][:(] Blir dårlig jeg[:(]

Ja barna ble satt bort til foreldrene til de rusavhengige jentene (mødrene til barna)...men etter å ha sett en stund, så vet jeg neimen ikke om det var noe bedre....er jo en gjeng med avhengige de også [&:][&:]

Hele familien ser jo ut som dopvrak[&:][&:]

Minste ungen ble jo født med abstinenser stakkar[:(][:(][&:][&:]

Helt jævlig!!!

å herregud[&:][&:][:@][:'(][:(][:(][:(][:(][X(][X(][X(]

ORIGINAL: Tuttamoor

Blir så lei meg av å se at barn må oppleve sånne ting[:(]

For noen nek...klager over at alt er så stressende. fordi de må ta med seg ræva ut av narkobadet sitt og gå ut i stuen til barna som trenger dem....[:@][:@] kjente jeg ble litt provosert nå....enkelte sliter med å få barn...hvorfor får sånne barn???[:'(][:'(] De fortjener det ikke!

ORIGINAL: Piril

For noen nek...klager over at alt er så stressende. fordi de må ta med seg ræva ut av narkobadet sitt og gå ut i stuen til barna som trenger dem....[:@][:@] kjente jeg ble litt provosert nå....enkelte sliter med å få barn...hvorfor får sånne barn???[:'(][:'(] De fortjener det ikke!

enig med deg der.. Stakkars små...[:(][:(]

ORIGINAL: Benedicte23

ORIGINAL: Tuttamoor

Blir så lei meg av å se at barn må oppleve sånne ting[:(]

ORIGINAL: Søte frøken

Forferdelig hjerteskjærende.

Som bestemor hadde jeg ikke nølt med å ringe barnevernet. Fy faen at ingen har tatt ansvar[:@] Det er utrolig[:(]

Ja det er HELT absurd! Skulle tro det var tatt ut fra en film...at det ikke er virkelig! Blir helt satt ut av tanken på at tungt narkomane faktisk har foreldreretten for barna sine[8|][8|] Hvordan klarer de i det hele tatt å ta vare på barna sine, når de ikke en gang klarer å ta vare på seg selv?? Nå er jeg virkelig spent på hva Dr Phil gjør videre...[&:][&:]

ORIGINAL: *Prinsessa

må slå på tv 3.

Back
Topp