Dr Phil nå!

Og hun som hadde puttet varme tortillaer i munnen på ungen så han fikk blemmer, og teipet han fast til veggen, bare to år gammel [&o][:(] Helt sykt at voksne mennesker kan gjøre slikt mot små uskyldige barn asså [&o]

Toåring tapet fast til veggen Stakkars barn [:(]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Og hun som hadde puttet varme tortillaer i munnen på ungen så han fikk blemmer, og teipet han fast til veggen, bare to år gammel [&o][:(] Helt sykt at voksne mennesker kan gjøre slikt mot små uskyldige barn asså [&o]

miste barna og

HVORFOR gjorde de det mot han?!?!

Synes det er helt forferdelig at den dama er blitt filmet , sitter der og forklarer hva hun har gjort , blir støttet av hennes nære voksne....

Og får beholde barna!!! Synes det er helt forferdelig at barnevernet ikke har tatt barna allerede!! Og at hun kun blir tilbudt hjelp, men at barna fremdeles må bo sammen med den "mamman"  Hvorfor redder de ikke barna? Hvorfor blir de ikke tatt ut av hjemmet? Synes faktisk det var ille, veldig ille!!

ORIGINAL: Gullgutten

Klarer ikke se sånt, måtte slå av...[:(][:(][:(]

Det som irriterer meg så grenseløst er at hun ser så forbanna likegyldig ut!!!![:@][:@][:(]

ORIGINAL: Søte frøken

Jeg fikk ikke sett på, søren og. Jeg trodde det skulle være disse kjedelige damene[8D]

Det går reprise i morgen halv 9. Jeg kommer ikke til å klare å se det igjen[:(]

Hva skjer med guttungen og mora til slutt da?

ORIGINAL: tullemor_86

åååh[&o]
dere er nødt til å fortelle hvordan det går på slutten..
jeg er hjemme med en syk gutt som ser film å kan ikke bare skrue av for jeg selv vl se noe

Mora ble tilbudt hjelp, folk skal komme hjem til henne, (bl.a sette opp kameraer hjemme hos henne.)
Gutten skulle bli sendt til utredning for ulike diagnoser.

Men som hun advokaten sa; dette er barnemishandling!

ORIGINAL: Godhjerta

OMG... fikk mora virkelig beholde barna etter dette???
De har jo både tilståelser og beviser på uhyre grov barnemishandling. La de ikke merke til skrekken i guttens øyne?

Får håpe det er mer i historien, enn hva jeg oppfattet - slik at det er håp for denne familien.

Veit jo ikke hva som skjedde etter at de var i studio...

Snø rase fra taket tok med seg parabolen så får ikke sett det....

Skulle gjerne ha hatt et par ord med den dama selv...[:@][:@][:@][:@][:@]

Kunne ikke se på klippet en gang til...... grusomt!!!

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

får såååå vondt i meg når eg ser denna videoen..! [:(]

forbanna maktsjuke F*TTE!!!!!![:o][:'(][:@][:(][&:][:'(][:@]

ORIGINAL: Lunatics

klarer ikke å la være å se på....
tårene mine renner......

håper bare at slutten på programmet blir bedre enn begynnelsen

sign

Utrolig nydelig hund du har!! er det alaskahusky og border collie?

Back
Topp