DR.Lundring

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei! Jeg er nå i uke 11+3, og ønsker tidlig ultralyd for å se at alt står bra til med den lille i magen .. har noen vært hos DR.Lundring på Jessheim? Isåfall, hvor langt var dere på vei og kunne han finne ut av kjønn tidlig?

Jeg har ikke noe erfaring derfra, men å vite kjønn så tidlig er ikke så lett siden de er veldig like så tidlig i svangerskapet.

Hei! Jeg er nå i uke 11+3, og ønsker tidlig ultralyd for å se at alt står bra til med den lille i magen .. har noen vært hos DR.Lundring på Jessheim? Isåfall, hvor langt var dere på vei og kunne han finne ut av kjønn tidlig?
Jeg var hos Lundring 12+3 og da fant han to jenter inni der. Han ba meg ikke gå helt bananas med shopping, for han var litt usikker på ene snuppa, men han hadde rett [emoji4] utrolig dyktig og jeg anbefaler virkelig en tur til han! Selv om han ikke nødvendigvis kan gi deg noe garanti for kjønn så tidlig uansett..

Han er veldig flink til å se kjønn tidlig. Var 12+4 når han så jente. Jeg har to gutter fra før, så var skeptisk, men det stemte! Han sa det var jente med 90% sikkerhet og at han fra uke 13 kunne gitt oss 100% sikkert svar... :)

Vi var hos han både 7+5 og 13+1. 13+1 antydet han kjønn som stemte på OUL. Jeg har mange bekjente som har vært hos han og fått vite kjønn i uke 12-13. Han er kjempeflink, ikke bare på kjønn men på tidlig organrettet UL, og veldig hyggelig. Anbefales! :)

Tusen takk for svar alle sammen! Da har jeg bestilt time til uken. Og er da 13 uker på vei. Grugleder meg! er så redd for at noe skal være galt <3

Tusen takk for svar alle sammen! Da har jeg bestilt time til uken. Og er da 13 uker på vei. Grugleder meg! er så redd for at noe skal være galt <3

Husker dere hvor lang tid det tok med undersøkelsen?

Lykke til, det går sikkert fint :) Og følelsen etterpå er fantastisk! Men jeg skjønner hva du mener. Jeg får helt noia før UL selv. Er det ditt første barn?

Den vi var på 13+1 tok vel rundt en halvtime :) Den 7+5 litt kortere.

Lykke til, det går sikkert fint :) Og følelsen etterpå er fantastisk! Men jeg skjønner hva du mener. Jeg får helt noia før UL selv. Er det ditt første barn?

Den vi var på 13+1 tok vel rundt en halvtime :) Den 7+5 litt kortere.
Det er vårt første barn ja! Syntes dagene frem til Ul går så tregt nå hehe... vi får heller forvente det beste, men være klar over det værste og! Takk for svar

Det er vårt første barn ja! Syntes dagene frem til Ul går så tregt nå hehe... vi får heller forvente det beste, men være klar over det værste og! Takk for svar

Ja, det går fryktelig sakte og er veldig nervepirrende! Oppdater gjerne når du har vært der :D

Jeg var hos Lundring 12+3 og da fant han to jenter inni der. Han ba meg ikke gå helt bananas med shopping, for han var litt usikker på ene snuppa, men han hadde rett [emoji4] utrolig dyktig og jeg anbefaler virkelig en tur til han! Selv om han ikke nødvendigvis kan gi deg noe garanti for kjønn så tidlig uansett..
Hei. Ser det er lenge siden dette innlegget. Men vet du hvorfor han var usikker på den ene snuppa?

Back
Topp