• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dr. Lundring

Skjoldmøya

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Noen her som har erfaring med doktoren på Jessheim? Vet dere om man får time på dagen hos han?

Last edited by a moderator:
Han er fantastisk! Dyktig, menneskelig og tar seg god tid. Vi har fått flotte bilder :) Time på dagen derimot kan du nok bare glemme, med mindre han har avbestillinger som ikke er fylt opp. Stort sett ganske lang ventetid..

Han er super!!!!!!
Jeg måtte vente 5 uker på min siste time der, men det de mulig de har avbestillinger

Han er fantastisk!!! Var der uke 12 for organrettet ultralyd og skal dit senere for 3D. Han har timer på dagen ja :) kjempe flink på å se kjønn tidlig og tar seg god tid

Var litt viktig å få time på dagen. Får vel bare ringe i morgen å høre hva de sier.
Tusen takk for svar! :)

Han er helt FANTASTISK :D Jeg måtte vente en stund på 4D ultralyd, men har stort sett fått time i løpet av en ukes tid ved andre anledninger..

Hyggeligere lege skal du lete lenge etter. skal garantert bruke han neste svangerskap!!!

Jeg bruker han som gynekolog også, ikke bare når jeg er gravid:)
Så er ikke bare ul han er god til.

Han er fantastisk! Dyktig, menneskelig og tar seg god tid. Vi har fått flotte bilder :) Time på dagen derimot kan du nok bare glemme, med mindre han har avbestillinger som ikke er fylt opp. Stort sett ganske lang ventetid..

Signerer denne :)

Back
Topp