Dr Greve strekkmerkekrem?

snuppah88

Gift med forumet
Erfaringer? Fikk dere strekkmerker?

Dere som brukte den for å få fjerna strekkmerkene, merka dere noen forskjell?

Hvor ofte må man smøre seg egentlig? Står ikke noe på flaska... [8|]

Har ingen erfaringer med den..

Jeg fikk anbefalt clarins huile "tonic", smørte meg med den hver morgen og kveld.. fikk ingen strekkmerker![:D] (kjøpte den på taxfree, men selges sikkert i parfymeri også)

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: mammantilenengel

du kan ikke smøre deg for å ikke få strekkmerker. jeg smurte med alt som er blitt annbefalt fra dag en av svangerskapet. å jeg fikk strekkmerker i uke 30..

men jeg har brukt den  strekkmerkekremmen  til dr,.greve den funker bra på strekkmerker. MEN dexem funker skikkelig.. så ville heller bruke den

Det kan jo hende strekkmerkene hadde blitt værre om du ikke hadde smurt...

Neppe! Strekkmerker er hormonelt, og sprekkene skjer i underhuden hvor INGEN kremer kommer til.

Jeg smørte meg som bare det jeg, med sånn anti-strekkmerke krem 2 ganger for dagen fra jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde 2-3 små nesten usynelige strekkmerker på sideflesket frem til fødselen. Under fødselen ploppet det frem hundrevis av dem, og vips nå ser jeg ut som et verdenskart ganger 2[X(]

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: mammantilenengel

du kan ikke smøre deg for å ikke få strekkmerker. jeg smurte med alt som er blitt annbefalt fra dag en av svangerskapet. å jeg fikk strekkmerker i uke 30..

men jeg har brukt den  strekkmerkekremmen  til dr,.greve den funker bra på strekkmerker. MEN dexem funker skikkelig.. så ville heller bruke den

Det kan jo hende strekkmerkene hadde blitt værre om du ikke hadde smurt...

Neppe! Strekkmerker er hormonelt, og sprekkene skjer i underhuden hvor INGEN kremer kommer til.

Jepp, sant det... Smurte meg ikke med noenting annet enn vanlig fuktighetskrem, og jeg fikk kun noen små, nesten usynlige, strekkmerker helt nederst i korsryggen og over hoftene.

Strekkmerkekrem er bare tull og fanteri [8|]

ORIGINAL: thejohan

Jeg tror ikke at en krem hjelper mot strekkmerker..

Må ikke tro på sånne ting, at en krem kan fjerne ditt og datt.

Det er jo forsket så mye på det der med strekkmerker og kremmer.. Og det er vel komt frem til at det ikke hjelper å smørre seg inn med kremmer. Det hjelper så "ytterhuden" blir smidigere, og mykere. Men strekkmerkene kommer på underhuden (ett annet hudlag).

Det er nok veldig genetisk om en får strekkmerker eller ikke.. Og jeg tror det er lite å gjøre med det[:)] 

Selv har jeg noen strekkmerker, men det bryr meg ikke i det hele tatt[:)] De er ett bevis på at jeg har vert så heldig å gått gravid 2 ganger!! Og fått 2 nydelige barn!!

ORIGINAL: thejohan

Jeg tror ikke at en krem hjelper mot strekkmerker..

Ikke jeg heller. Smurte som en gal men ble full i strekkmerker likevel....

Jeg bruker dr greve.. Smørere mage, rompe  og lår hvær dag..
Og de strekkmerkene som jeg fikk på lårne for ikke så lenge siden har gått fra og være knall røde til blitt lys som huden igjen :)

Så jeg syns at den funker[:D]

Back
Topp