Dr Greve eller Asan?

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Hvilken bruker du? Jeg har alltid brukt dr greve, men sist kjøpte jeg Asan. Syns denn svir litt. Noen andre som merker forskjell?

Jeg bruker asan, føler meg "renere" med den uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hva som er forskjellen.

Bruker stort sett asan, har kjøpt dr greve innimellom - er god den, men så liten flaske. ;)

Dr.Greve. PH-verdien i den er den som passer kroppen min best :-) Forøvrig alles kropper, om man skal tro på hudlegen:-)

Brukte asan (vet ikke hvorfor) frem til fødsel sist, etter det har jeg bare brukt vann siden jeg ble anbefalt det på sykehuset:)

Jeg bruker asan, føler meg "renere" med den uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hva som er forskjellen.
Signerer denne..men klarer heller ikke forklare helt forskjellen..

Brukt dr. Greve før, men nå bruker jeg bare vann etter anbefaling av lege etter en god del soppinfeksjoner.

Dr.Greve her.

Dr. Greve. Men passer på å ikke bruke for mye/ofte. Ikke opplevd noe forskjell på asan og denne. Men foretrekker flaska fordi den ikke søler så lett:)

Brukt dr. Greve før, men nå bruker jeg bare vann etter anbefaling av lege etter en god del soppinfeksjoner.
Jeg ble anbefalt på apoteke å bruke intimvask når jeg var å kjøpe kur mot soppinfeksjon.
Eller hun spurte om jeg brukte, og jeg svarte "ja, bruker dr.greve" Bra sa hun, fortsett med det.
Kjøpte asan for å prøve noe nytt, og flasken er større.

Back
Topp