Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har prøvd dem? Vurderer og kjøpe dem. Vi har brukt Avent hele tida, men jenta vår sprutgulper noe helt sykt for tida. Kanskje det hjelper med andre flasker? Eller annen mme enn NAN?
Jeg bruker dr. Brown når lille får flaske. De er gull!! Min bror brukte også de flaskene til tantebarnet mitt (flaskebarn), og de var også veldig fornøyde! Jeg vil absolutt anbefale dem!
Vi prøvde dr. brown flaske, men siden snuppa SLUKER mat,
fikk hun i seg alt for mye av gangen. Jeg tror nesten ALT kom i retur 5 min etter på..
Å senere gulpet hun mye mer etter å ha brukt disse flaskene...
Men de funker nok greit sånn ellers. [:)] Vi har bare en litt glupsk baby
Sniker litt fra desember. Brukte Medela sine før, men byttet til Dr Brown sine og er storfornøyd[:D] Vil absolutt anbefale disse, merket stor forskjell på snuppa på en dag[:)]
Her bruker vi bare dr.brown. Brukte de og til storebror som var flaskebarn.
Men bruker bare flaskesmokk nr 1 her foreløbig, husker det gikk lenge før vi kunne bytte med storebror og. Kommer for lett melken viss vi har større tutt på, og da ble det bare gulp.
Vi prøver med Collett mme nå. Og mindre måltider litt oftere. Hun kasta skikkelig opp i går også. Men hun er ikke syk ellers og var på legevakta med henne på fredag. De mente hun var frisk. Så da får vi prøve og forandre litt på matinga.
Vi bruker de, og er ganske fornøyde! Minimalt med luft i magen [:)] Eneste jeg irriterer meg over er at de lekker av og til, bare sånn plutselig begynner det å renne. Jeg skjønner lite. Men tror de er så god mot luft i magen at jeg ikke vil bytte tilbake til Avent som jeg brukte først [;)]