Dr.brown flasker

Lise Lassaron

Elsker forumet
lekker deres dr.brown flakser.. farsken blir så irritert. alle min 4 lekker, så skal jeg frakte vann i de er halvparten rennt ut... skal vi riste på MME etter den er avkjølt renner det ut...

blir så irritert..skal det være sånn da?

jepp! er noen dritt flasker[:@] har heldigvis bare 2...nei takker meg til avent sine. der er nå alt på plass inni flasken der det skal vere[:)]

Har ingen erfaring med de selv, men en venninne brukte dem - og klagde på det samme.

Jeg kan anbefale MAM sine flasker!!!

de skal lekke[8D] om maten i flasken er for varm,så bygger det seg opp masse trykk.. da starter den å lekke... når du skal evt riste den så må du riste den opp ned..altså tuten ned.. ikke frakt varm vann i den, for da lekker den.. det der det som er med de flaskene.. at luften skal lekke ut igjennom den ventil greien oppe!! vanskelig å forklare, men flaskene er genial om man bruker de rett!! vi har ingen problem med de[:)] vi har 8 stykker!!

ORIGINAL: momita

de skal lekke[8D] om maten i flasken er for varm,så bygger det seg opp masse trykk.. da starter den å lekke... når du skal evt riste den så må du riste den opp ned..altså tuten ned.. ikke frakt varm vann i den, for da lekker den.. det der det som er med de flaskene.. at luften skal lekke ut igjennom den ventil greien oppe!! vanskelig å forklare, men flaskene er genial om man bruker de rett!! vi har ingen problem med de[:)] vi har 8 stykker!!

Venninna mi brukte den kun til kald drikke da.... og lakk for det... [8|]

ORIGINAL: Jordbæret

de må sitte helt rett.. og skal du frakte drikke så er det best å ha det i noe annet..eller ta ut den lufte greien!!! den kan ikke ligge på seiden men må stå helt bent.. hele poenget med dr.Brow er jo at de slipper inn og ut luft for å unngå kolikk smerter hos små barn- så derfor må det jo nødvendigvis være en åpning""

funker de ikke så hadde jeg gått tilbake med flaskene.. de er ikka akkurat billig.. vi er stor fornødy, for småen svelger ikek luft..men jeg vet at de lekker under transport om den faller på siden osv!!!

ORIGINAL: Jordbæret

de må sitte helt rett.. og skal du frakte drikke så er det best å ha det i noe annet..eller ta ut den lufte greien!!! den kan ikke ligge på seiden men må stå helt bent.. hele poenget med dr.Brow er jo at de slipper inn og ut luft for å unngå kolikk smerter hos små barn- så derfor må det jo nødvendigvis være en åpning""

funker de ikke så hadde jeg gått tilbake med flaskene.. de er ikka akkurat billig.. vi er stor fornødy, for småen svelger ikek luft..men jeg vet at de lekker under transport om den faller på siden osv!!!

oki! har ikke de flaskene vi - funker fint med mam flasker her! [:)]

dr brown-trykk her for link.. se på animasjonen til høyre av åssen flasken fungerer !!

var inne på siden til dr brown.. her forklarer de åssen flasken funker, som tegingen viser må det komme luft inn i flasken for at babyen ikke skal måtte kjempe mot vakum for å få maten i seg- denne lufte kanalen vil da lekke dersom mat siver inn i luftings kanalen! noe den kan gjøre om den faller litt på siden med mye mat i. vi har bare gode erfaringen, men har brent oss på å transportere mat i den 1 gang(melk overalt) så da sluttet vi med det - da vi leste inne på siden åssen flaskene fungerer!!! men de er god som gull mot luft i små mager her hos oss!!

så det er nok ikke noe gale med flaskene de er bare lite transport vennlig!!

æsj assa.. lekker uanset om vi frakter kaldt eller varmt vann.. det lekker liksom ut fra siden av det hvite vis du skjønner.. synes det er veldig plagsomt jeg.. for jeg synes det er genialt ¨å ha med ferdig oppmålt å sterilisert kaldvann i flakser så har jeg pulver dispenser jeg tømmer pulveret oppi med.. men må jo bare drite i det nå da.. har ikke prøvd andre flasker til mini men vurdere faktisk det nå

du må ha vannet med deg i noe annet om du skal bruke de flaskene[8D] jeg har termos.. så er vannet alltid varmt,,, og kaldt vann på en annen flaske...

Vi bruker den de få gangene hun får flaske, lekker ikke her hjemme ihvertfall. Rister med lokket på..
Superfornøyd med den på begge barna jeg[:D] 

Hei jenter!

Inne og sniker litt[:D] 

Har selv de flaskene og er kjempefornøyd. Mine lekker ikke. Men har gått til innkjøp av slike skrukorker
Har en til hver flakse. Er kjempegreie. Setter disse på når eg oppbevare flskene i kjøleskapet og på tur. Da kan man lett riste i vei, uten at noe lekker, og vannet holder seg på plass på tur[:)] Pluss det blir "tett" oppi flaskene[:)] Korkene er av merke Dr. Brown.

takk for oppmerksomheten[;)]

Hjelper det ikke med de hvite runde platene om legges oppå "sugerør"-delen heller? De som skal tas vekk før mating?

Jeg holder meg til Avent flaskene, fikk anbefalt MAM av en venninne men de bare lekker, pluss at det er bare toer smukker på de og det blir for stort for Lukas[:)]

ORIGINAL: ava_adore77

Hjelper det ikke med de hvite runde platene om legges oppå "sugerør"-delen heller? De som skal tas vekk før mating?

nei det renner da oxo.. prøvde å ta ut luft ventil greia og dag og bare riste med tuten på liskom.. rann ut fra siden forde altså[&:] må jo liksom riste flaska før jeg serverer da[&:]

Jeg har bare brukt flaskene mine til å oppbevare litt utpumpet mm ennå, jeg... Men skal i alle fall ha det i bakhodet, og frakte flaskene stående om jeg skal!

Back
Topp