drømte noe syke greier om Emmas mamma og 1Hege i natt

babytutta

Forumet er livet
husker ikke alt....men sikkert tenkt på dere i det siste og innsettingen/delingen..
hvertfall jeg var på forundersøkelse, og skulle vises rundt på KK på Haukeland, så skulle jeg få se noen andre med innsett og som var blitt gravide (!!!!!) de fortalte at eggene deres hadde delt seg helt sinnsykt ved befruktning... så plutselig skulle dere føde (hoppa litt fram i tid ja[:)]) det kom 7 barn tilsammen, og det var sånnt kaos at de hadde ikke styr på hvem som var hvem sine babyer[:D][:D][:D][:D]
skal si det var liv på det rommet ja...
forresten dere var brune, slanke og langt blondt hår på begge to..skikkelige sexbomber hehehehe.
måtte bare fortelle.....*ler*

[:D][:D] he, he,he
Det er arti at det er noen som tenker å drømmer om seg i denne spennende tid.
Men jeg tror ikke det var meg du hadde i drømmen, hvis dama var en sexbombe, slank og med langt blondt hår.
Det går vel litt fort i svingene når fødselen var allerede sist natt, ja, ja...
Hyggelig iallefall...[:D][:D]

det var litt gærnt ... har ikke langt blondt hår og heller ikke fullt så sexy [:D]  Men det hadde vært heftig om jeg og 1Hege fikk 7 barn da, vi skulle da vel klart å funnet frem til våre egne etterhvert!   Blir nesten snart nødt til å legge inn bilde så du drømmer om rette dama neste gang [:D][:D][:D]

hehe...sikkert blitt litt mye bv i det siste ja..... håper dere får flere begge to da men 7 var nok i meste laget...da kunne dere gitt oss et par å[:D]

Back
Topp