Drømte meg bort i dag..

Preggismednr2

Flørter med forumet
Jeg er så spent på hva vi får denne gangen! Har så jentefølelse selv, hadde vært kos :) Men så stilig det hadde vært med to gutter også! :):)
I dag var vi på babyshop , så på ny trille til sønnen vår. Da ble det kikket på baby luer Og klær i gammelrosa. Gudameien ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg tar meg selv i å titte på rosa klær jeg også...! Må innrømme at jeg går rundt med jente- følelse... Har en gutt fra før, og det hadde vært stas om spiren denne gangen var ei jente! Tenker faktisk så langt fram at jeg ønsker meg jente, for en gang å få oppleve å bli mormor ;) hehe... Men skal jeg tenke rasjonelt, så tror jeg det blir en gutt...for vi hadde sex rett på eggløsningenen...og da er jo guttene i fortrinn...!

Her har eg gutte følelse. Mest fordi jeg er kvalm som fy. Det var jeg ikke med jenta mi.

Jeg har ingen følelse på hva det blir denne gangen, men forrige gang bare visste jeg at det var en gutt :) er ikke like kvalm som forrige gang, men det trenger jo ikke ha noe å si. Hadde vært morsomt med ei jente denne gangen, men hadde også vært veldig koselig med en gutt til, spesielt ettersom de blir så tette :)

Sent from my LT22i using BV Forum

Jeg føler jente:D rett og slett fordi magen og brystene er helt annerledes
En forrige gang:D pluss at jeg er en del kvalm og mye svimmel:( hehe, men er jo ikke dsikkert:D
Har en gutt fra før av,hadde vært kult med 2 gutter,men veldig koselig med ei litta frøken:)

Jeg fikk beskjed av venninna mi i går, om at hun hadde drømt at jeg fikk ei jente..:) hun var helt overbevidt om at det blir jente...:p

Men selv har jeg en følelse av at det blir gutt.. egentlig bare fordi det nesten bare er gutter/menn på samboers side :) og fordi unnfangelsen fant sted på eggløsningsdagen, OG at sv.skapet så langt har vert nokså likt som med gutten vår... og ja, jeg vet at det ikke trenger å ha noe å si ;)

Back
Topp