Drømte jeg hadde SA!

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Eneste forskjellen var at fosteret var ca 20cm istedet for 3cm og det dunka fortsatt i hendene mine. Huff det var forferdelig :( måtte opp å på do fort for å sjekke gitt...
Måtte bare lufte tankene......

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff for en fæl drøm..

Sent from my iPad using BV Forum

Man drømmer helt utrolige ville ting i blant når man er gravid, forrige sv.skap drømte jeg at jeg fødte samboeren..... :p

Man drømmer helt utrolige ville ting i blant når man er gravid, forrige sv.skap drømte jeg at jeg fødte samboeren..... :p
Haha! rare greier det der. Natta før drømte jeg at jeg skulle gå tur med søstra. Nåt vi kom fram dit så fikk jeg panikk fordi jeg ikke hadde kjøpt barnevogn. Vel og merke hadde jeg ikke født i drømmen ; p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde den drømmen jeg også, her om dagen. Lakk ekstra mye utflod da. Så var nok den rennende følelsen som trigga drømmen. Men fryktelig panikk anfall når jeg våkna da. Å rett på do.

Desember 2014

Bruker App

Har også hatt sære drømmer. Drømte sist at vi var en hel gjeng som alle hadde drømt at vi dro til månen og til mars. Og på mars så vi den mars roveren som kjører rundt der. Utrolig sært. En drøm i en drøm faktisk :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff! Her om natta drømte jeg at jeg var hos legen og tok ul. Fikk alle mulige slags beskjeder. Fæle drømmer:/

Back
Topp