Drømte inatt

Ønsker<3

Elsker forumet
At je hadde fått en liten bebi :) amminga gjekk kjempe fint(har slitt veldig med de to andre) men tilsutt klarte jeg å rote vekk bebin i sofan hjemme og de viste seg at bebin bare var en dukkebebi :p haha, mye rart en drømmer ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har begynt å skrive ned drømmene jeg

Oi! Haha! Drømte jeg hadde pels på leggene jeg.... Så om morgenen shava jeg leggene ihvertfall så kanskje jeg slipper å drømme det mer :p

ja, jeg drømte at jeg drepte Anders Behring Breivik i en kokende somp (etter at han hadde forsøkt å drepe meg ganske lenge) og da han endelig var borte og jeg kunne roe meg igjen, kom Thomas Gjertsen og skjøt meg..... Noen som hadde syke drømmer sa dere??

ja, jeg drømte at jeg drepte Anders Behring Breivik i en kokende somp (etter at han hadde forsøkt å drepe meg ganske lenge) og da han endelig var borte og jeg kunne roe meg igjen, kom Thomas Gjertsen og skjøt meg..... Noen som hadde syke drømmer sa dere??

Haha...jeg ler!!! Utrolig bra :) :)

Haha...jeg ler!!! Utrolig bra :) :)
Jeg kicker de fleste ned i støvlene på syke drømmer, noen skremmer meg. Men, ja.. denne skjønner jeg selv at en må le av :P:P Og hvor i alle dager kom disse kjendisene fra???!

hehe.. ja.. samme her! drømmer myyye rart om dagen.. har egentlig gjort det gjennom hele svangerskapet.. mest mareritt :/

Greit å drømme masse rart. Heldigvis ikke hatt MYE mareritt dette svangerskapet. men merker nå at søvnen begynner bli dårligere.Men ikke kult når man sanndrømmer. Skumle saker *grøss*

Heldivis ikke mye mareritt her heller enno :p men rart hvor mye rart man drømmer :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Greit å drømme masse rart. Heldigvis ikke hatt MYE mareritt dette svangerskapet. men merker nå at søvnen begynner bli dårligere.Men ikke kult når man sanndrømmer. Skumle saker *grøss*
det er skummelt!!! Regner med jeg ikke var det på den drømmen min lengre oppe vertfall :P:P

drømt mye skummelt jeg og! drømte først at jeg føde dødfødt, neste natt drømte jeg at jeg hørte babygråt inni magen :(

Back
Topp