Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt å skrive ned drømmene jeg
ja, jeg drømte at jeg drepte Anders Behring Breivik i en kokende somp (etter at han hadde forsøkt å drepe meg ganske lenge) og da han endelig var borte og jeg kunne roe meg igjen, kom Thomas Gjertsen og skjøt meg..... Noen som hadde syke drømmer sa dere??
Jeg kicker de fleste ned i støvlene på syke drømmer, noen skremmer meg. Men, ja.. denne skjønner jeg selv at en må le avHaha...jeg ler!!! Utrolig bra![]()
![]()
her og, mareritt nesten hver eneste natt.hehe.. ja.. samme her! drømmer myyye rart om dagen.. har egentlig gjort det gjennom hele svangerskapet.. mest mareritt :/
det er skummelt!!! Regner med jeg ikke var det på den drømmen min lengre oppe vertfallGreit å drømme masse rart. Heldigvis ikke hatt MYE mareritt dette svangerskapet. men merker nå at søvnen begynner bli dårligere.Men ikke kult når man sanndrømmer. Skumle saker *grøss*
æsj, så ekkeltdrømt mye skummelt jeg og! drømte først at jeg føde dødfødt, neste natt drømte jeg at jeg hørte babygråt inni magen![]()
Skikkelig å.. Det er da man er ordentlig glad for å våkne og vite at dette barre var et marerittæsj, så ekkelt![]()
Sign! Men jeg merker at jeg husker drømmene bedre nå. Så jeg klarer liksom ikke legge deg helt fra meg.....Skikkelig å.. Det er da man er ordentlig glad for å våkne og vite at dette barre var et mareritt![]()
Nei det merker jeg og :/Sign! Men jeg merker at jeg husker drømmene bedre nå. Så jeg klarer liksom ikke legge deg helt fra meg.....
Åh hjelpe megdrømt mye skummelt jeg og! drømte først at jeg føde dødfødt, neste natt drømte jeg at jeg hørte babygråt inni magen![]()