Jeg drømte at jeg fikk mer og mer smerter i magen og at jeg til slutt måtte ringe legen for å få time. Når jeg kom dit var det stappfullt på venterommet og alle legene hadde lang ventetid pga forsinkelser, så jeg fikk ikke komme inn til fastlegen likevel men ei de hadde som vikar som snakka russisk, haha.. Når jeg kom inn til hun hadde jeg så vondt i magen at jeg lå i fosterstilling, men hun brydde seg ikke, satt bare å så dumt på meg så til slutt gikk jeg bare. Mamma og samboeren var med til legen, men de heller brydde seg ikke om smertene, eneste de var opptatt av var å dra på et kjøpesenter så de kunne kjøpe seg is
haha.. når vi kom dit hadde jeg så vondt i magen at jeg gikk på do for å se om jeg kunne tisse det vekk, og når jeg dro ned buksa var trusa full i blod.. Jeg satte meg på do og blodet bare rant pluss at det kom ut svære klumper, så kjentes det ut som noe satt seg fast så jeg begynte å dra det ut, og da kom det ut en blanding av en sel og en svær svart snegle!! Og den hang fast i masse ugressrøtter, måtte dra lenge for å få den ut
Hahaha, var så stressa når jeg våkna at jeg lå bare og skalv..