Drømte at jeg blødde i natt,

Smurfine79

Betatt av forumet
Jeg drømte at jeg tørket blod i natt, jeg har mistet to ganger før, den ene gangen skulle jeg søke i provosert abort men jeg mista av meg selv.

Mitt største mareritt er å miste(igjen), er 10+6 i dag de andre gangene mista jeg lenge før jeg var kommet hit jeg er nå.
Noen som vet/har statistikk på hvor mange som mister etter tidligere aborter når man er kommet nesten i tredje mnd?

Kjenner litt ekstra på det i dag, jeg er 11+4 i dag, like langt som da jeg mistet i høst. Men sist svangerskap spottet jeg rundt positiv test, så igjen rundt uke 6, og fra uke 8 ble det gradvis mer og mer, ikke konstant, men blødde hver dag til jeg omsider mistet (var ingen tvil da, var som en minifødsel med kramper og maaassevis av blod og kogler og ting som kom ut...)

Denne gangen har jeg ikke blødd i det hele tatt, med unntak av etter at jeg tok celleprøve hos gyn. I tillegg har vi sett hjertet slå da vi tok celleprøven. Så jeg slår meg nok til ro med at denne gangen ser alt mye bedre ut, jeg har også sterkere symptomer enn sist.

Har ikke noen slik statistikk, men når du først har kommer så lagt har jeg all tro på at det går bra for deg også :)

Håper det, men blir liksom sånn at man leter etter symptomer og så finner man plutselig ingen

Det er normalt, både at symptomer kan komme og gå, og på denne tiden begynner ofte ting å roe seg fordi hormonnivået flater ut og faktisk begynner å synke litt. Det viktigste symptomet er uansett at vi ikke blør. :)

Ja, jeg har ikke hatt en blødning/spotting så heldigvis. Men så begynner jeg å være bekymret for mA , men magen vokser vel ikke om så er tilfelle? For min mage vokser og er steinhard om kvelden...

Ja, jeg har ikke hatt en blødning/spotting så heldigvis. Men så begynner jeg å være bekymret for mA , men magen vokser vel ikke om så er tilfelle? For min mage vokser og er steinhard om kvelden...

Vil nok ikke fortsette å vokse etter st fosteret har sluttet å utvikle seg, nei. Så det er jo også et godt tegn :)

Back
Topp