Drømt om barnets kjønn?

lenemor

Forumet er livet
Jeg starter hver morgen med å gå inn på netbaby.dk for der står ny informasjon for hver eneste dag, og det er litt hyggelig.

I dag stod følgende;
Har du drømt, hvilket køn dit barn bliver? Ifølge en undersøgelse af 104 gravide kvinder, der ikke i forvejen kendte deres barns køn, havde 100% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en drøm, ret. Kun 71% af dem, der forudsage barnets køn baseret på en fornemmelse eller indre følelse, havde ret. Langt mindre korrekte var resultaterne af de forudsigelser, der var baseret på overtro. Undersøgelser viser, at graviditetsdrømme om barnets køn generelt er korrekte i 90% af tilfældene.

Noen her som har drømt hvilket kjønn de får? Jeg har som kjent en magefølelse for jente, og har hatt det hele tiden, men nå sier mamma at hun tror det er jente også og hun har aldri hatt rett så nå tviler jeg på magefølelsen min. Har drømt masse om babyer, men tror ikke jeg har drømt om kjønn.. må begynne å følge med litt [;)]

Jeg har drømt om at jeg får ei jente, og har tenkt jente hele tiden. Men jeg har som sagt tenkt at det er fordi jeg er jente selv. Det virker liksom så rart om det er en gutt, siden jeg er jente, hehe.

Men det mest praktiske for meg er om det kommer en gutt..jeg har jo alle klær og alt til gutt siden jeg har arvet etter søstera mi..

men den som lever får se!!

M

På ultralyden sa de at det var 99 % sikkert at det var gutt.. Men jeg har drømt at det er jente! [:D] Blir spennende dette i september! Like velkomment uansett hvilket kjønn det er da..!! Men er 20 år siden sist det kom gutt i vår familie, så det hadde vert stas ja!

Back
Topp