Drømt noe spennende/morsomt/rart i svangerskapet?

M

Moderator Heidi

Guest
«I første svangerskap drømte jeg at jeg våknet av at vannet gikk, så jeg forta meg på badet. Plutselig satt jeg med ungen i hendene, ferdig vaska og stelt, så jeg la fra meg ungen og gikk for å skifte på senga og vaske bort fostervannet fra golvet. Siden jeg var så godt i gang med vaskinga tok jeg resten av leiligheta med det samme, og etterpå ordnet jeg meg frokost. Ungen hadde vokst litt på den tida, og krabbet etter meg mens jeg ordnet frokost, men da jeg var ferdig med frokosten var den nyfødt igjen...

Begynte etter hvert å tenke på å ringe sykehuset og kjæresten for å informere om at fødselen var overstått, og at vi koste oss hjemme. Full panikk i andre enden ved begge telefonsamtalene, men jeg ikke skjønte hva de stressa for...»


Mange drømmer mange rare drømmer i svangerskapet, og her kan du lese om noen av de.

Har du drømt noe rart?
 
Drømte gjentatte ganger at jeg fødte en liten gutt i en bil på en parkeringsplass i nabokommunen. Legen sa jeg ventet jente ut i fra ultralyd. Det første jeg spurte jordmora om da hun blei født var om det var en gutt :p visste jo at jeg ventet jente og legen hadde sagt han faktisk var 110% sikker, men klarte ikke stole på det før jeg så det selv :D
 
Drømte at jeg fødte en unge som var kineser. Og samboeren min er ikke kinesisk. Fikk litt sjokk da jeg våkna ja :p
 
Jeg drømte at jeg fortalte samboeren min at jeg var gravid før jeg visste at jeg var det. Dette var noen få netter etter at hun ble laget ;-) Da jeg var ca 8 uker på vei drømte jeg at vi var på ultralyd og de sa at vi ventet en gutt. Da slo jeg meg vrang fordi jeg visste jo at jeg skulle få enda ei jente. Etter denne drømmen var jeg spent på kjønnet på oul, og har du sett, der var ei jente :-D
 
Back
Topp