Drømt noe spennende/morsomt/rart i svangerskapet?

M

Moderator Heidi

Guest
«I første svangerskap drømte jeg at jeg våknet av at vannet gikk, så jeg forta meg på badet. Plutselig satt jeg med ungen i hendene, ferdig vaska og stelt, så jeg la fra meg ungen og gikk for å skifte på senga og vaske bort fostervannet fra golvet. Siden jeg var så godt i gang med vaskinga tok jeg resten av leiligheta med det samme, og etterpå ordnet jeg meg frokost. Ungen hadde vokst litt på den tida, og krabbet etter meg mens jeg ordnet frokost, men da jeg var ferdig med frokosten var den nyfødt igjen...

Begynte etter hvert å tenke på å ringe sykehuset og kjæresten for å informere om at fødselen var overstått, og at vi koste oss hjemme. Full panikk i andre enden ved begge telefonsamtalene, men jeg ikke skjønte hva de stressa for...»


Mange drømmer mange rare drømmer i svangerskapet, og her kan du lese om noen av de.

Har du drømt noe rart?
 
Drømte at babyen var kommet, men jeg husket aldri på å gi den mat, så min storebror var stadig innom for å minne meg på ammingen xd
 
Jeg drømte mye rart første delen av svangerskapet, men husker ikke noe av det nå:p
Men husker at jeg drømte at jeg fikk positiv test natten før jeg fikk positiv test ;)
 
Drømte noen ganger at ungen kom ut gjennom navlen eller midt på magen og noen ganger at ungen var der og jeg hadde glemt den og ikke gitt den mat osv. Og at den var kommet ut, men jeg kunne ikke finne den når jeg kom på at den ikke hadde fått mat. Stressa ja.
 
Back
Topp