drømmte at mannen car utro

September16

Glad i forumet
våknet nå kl 7 at jeg drømmte min mann var utro :confused: vekte mannen å kjeftet på han . Han svarte det vil aldri skje, så sovnet han igjen:mad: yes da!

Hoho. Off, ikke lenge siden jeg hadde en slik drøm selv. Våknet i tårer og hulket. Kjefta på kjæresten og han flirte det vekk. Rart med de drømmene våre nå når vi er gravid, de blir så mer virkelig, og påvirker oss alt for mye. ;-p

Uff, jeg har hatt masse mareritt, drømte f.eks. at både pappa og søsteren min døde, det var helt grusomt. Har også drømt masse om monstre, spøkelser og andre skumle ting. Blir jo litt tullete i hodet av det.

Men her om dagen drømte jeg at ungen ble født litt for tidlig, men det gikk kjempebra! Hun var så søt og nydelig, det var helt fantastisk. I tillegg fikk jeg til å amme på første forsøk, så da hadde jeg en god følelse da jeg våkna:)

Drømte akkurat det samme for noen uker siden. Reiste meg opp i senga og sa til mannen at nå kunne han slutte å være utro... så hadde jeg lagt meg ned igjen og sov godt :-P

Drømte noe grusomt inatt. Og våkne til å kjenne etter magen er der eller ikke. Panikk de første 3 sekundene. Blir mer og mer drømmer jo mer vi nermer oss terminen. Uff

Jeg også har drømt at kjæresten min har vært utro to ganger, ene gangen med en annen gravid dame xD og en gang at fan fortalte at han var homo :P hehe!! Vondt ass !!! Gråter i søvne vet xD

Sent from my iPad using BV Forum

huff er ikke lett dette. å gjør det ikke bedre at sex lysten er borte heller. nei håper tiden går fort til fødselen :-)

Back
Topp