drømming

aqua lily

Glad i forumet
hvordan er det med dere damer?

her drømmer jeg hele veien når jeg sover, er så slitsomt for sover så dårlig da

har hørt at det er veldig normalt i svangerskap, men hadde ingenting sist, og er lei av det nå alt [&:]

Masse sære drømmer her ja! Forteller de til samboer etterpå så an får mye br aunderholdning [:D]

Husker drømmene mine inni mellom, og det er som regel de rare drømmene jeg husker... Men drømmesøvn er viktig, det er et av stadiene i søvnen. Som regel drømmer man hver natt man bare husker ikke alltid hva man har drømt. Det sies at når man drømmer bearbeider underbevisstheten ting som har skjedd i løpet av daen eller tiden før. Det er vel i drømme søvn man har REM søvn også hvis jeg ikke husker feil og denne formen for søvn er utrolig viktig for hjernen. Eldre som mister REM søvn sover dårligere og blir ikke like uthvilt.

Håper ikke drømme søvnen fortsetter å gjøre deg trøtt da.

Drømmer også veldig mye rart i det siste, men det plager meg ikke.

Jeg har masse syyyyyke mareritt!

Før hadde jeg kanskje mareritt 2-3 ggr pr halvår, men nå...! Puh. 3-4 forskjellige hver natt. Hovedmarerittet i natt var feks. at jeg bodde i en butikk (!) i ei gate i Kroatia (aldri vært der, så aner ikke hvorfor, men men). Plutselig kom en gjeng som skulle bryte seg inn, men da de prøvde å slå hull på vinduene var de blitt forvandlet til "tøyelig glass" - noe a la Charlie og sjokoladefabrikken. Jaja. Men, de kom seg inn til slutt, med rifler og bajonetter og u name it, og jeg rømte gjennom - sjekk denne a: SOTLUKEN på ovnen!! For den er jo ca 20 x 20 cm. Okei, ser referansen til den, vi holder på å bygge pipe i huset vårt, meeeeen likevel. Drøye drømmer ja. Og, for å nevne slutten, de fanga meg selv om jeg kom inn i butikkens panic room, og jeg ble selvsagt skutt og partert. Sånn.

Spennende med drømmetolkning i disse tider, kan man si. [:)]

Jeg drømmer MYE, og jeg husker drømmene helt klart når jeg våkner!!

F.eks i natt så drømte jeg at jeg var høygravid, og plutselig hadde fått rier! Så dro jeg på sykehuset (hadde med meg ei venninne, og ikke mannen min [8|]), og ventet der på å få bli skrevet inn.
Det var endel ventetid fordi det var så mange fødende, og da det ble min tur så fortalte de at jeg måtte føde på gangen for det fantes ikke ledige rom igjen. Jeg ble selvfølgelig veldig forbanna, men mens jeg kjeftet på henne på sykehuset så forsvant riene, og jeg var plutselig 18 uker på vei igjen...
Så sa jeg bare at; "godt det ikke er langt til sykehuset i Tønsberg, fritt sykehusvalg vet du", så gikk vi.... [8|]
Tønsberg er da 2 timer unna her, og Kristiansand er 45 minutter, så man prioriterer litt feil i søvne ja.... [:D]

Men godt å våkna og bare finne ut at det er en drøm da!!

Back
Topp