Drømming

Prøvemilla

Glad i forumet
Flere som drømmer mye om natta?

Føler jeg bruker opp hele natta på å drømme å styre! Blir aldri helt uthvilt heller når det er sånn...

Eh ja! Helt merkelig. Drømmer ofte at jeg må på do, og er da på doen i huset jeg vokste opp i. I natt hadde doen oversvømmelse på gulvet og uteputer stabla der i tillegg.:wideyed: Helt rart. Våkna og så måtte jeg jo på do selvsagt. Drømmer mye og usammenhengende. Stressende og litt ubehagelig.

Eh ja! Helt merkelig. Drømmer ofte at jeg må på do, og er da på doen i huset jeg vokste opp i. I natt hadde doen oversvømmelse på gulvet og uteputer stabla der i tillegg.:wideyed: Helt rart. Våkna og så måtte jeg jo på do selvsagt. Drømmer mye og usammenhengende. Stressende og litt ubehagelig.

Hehehe, for en drøm :hilarious:

Jeg har ofte mange forskjellige drømmer ila natta også! Bare rart og slitsomt!
Våkner med vondt i hodet fordi jeg sover så dårlig! Legger meg tidlig fordi jeg er så trøtt men så ødelegges alt av drømming...

Jeg har alltid drømt masse, men har de senere år gått på medisin som har gjort at jeg ikke drømmer lengre :(
Men etter at jeg ble gravid (går fortsatt på medisin) er jeg begynt å drømme masse igjen, jeg liker det - synes d er arti på mårran å tenke på/ fortelle om d rare jeg har drømt :) Litt midre arti de gangene jeg har mareritt og våkner gjennomvåt av svette da...:sorry:

Drømmer masse!! Drømte mye tidligere også, men etter jeg ble gravid føler jeg det har tatt seg opp og jeg husker i detalj alle drømmene når jeg våkner. Er også fullstendig utslitt for tiden, som kanskje ikke er så rart hvis jeg styrer hele natta også :woot:

De første ukene var helt ekstreme, alle drømmene var langt mer livaktige enn før, og tema barn ofte helt crazy! En del av dem handla og om blod, det var helt jævlig..

Men det har roet seg nå :)

Drømmer mye fælt som at barna holder på å drukne og at jeg ikkje klarer å redde begge.. klarer å redde den ene mens den andre forsvinner i dypet... er blitt kjempe hønemor etter dette og livredd noe fælt skal skje de to minste.. er nesten redd for å sovne

Drømmer MASSE rare drømmer! Hender jeg våkner og ikke får sove igjen fordi jeg blir så satt ut:p

Back
Topp