Drømmer du mye når du er Preggos?
Del gjerne [emoji38]
Del gjerne [emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmer du mye når du er Preggos?
Del gjerne [emoji38]
Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23] er det mulig [emoji23][emoji23]Nei, ikke før i natt! Drømte at svigerinnen min var i Hellas og ble gravid. Hun kom hjem fire måneder på vei, og vi var overlykkelige fordi vi endelig fikk en "brun" baby i familien!
Nei, ikke før i natt! Drømte at svigerinnen min var i Hellas og ble gravid. Hun kom hjem fire måneder på vei, og vi var overlykkelige fordi vi endelig fikk en "brun" baby i familien!
Nei, ikke før i natt! Drømte at svigerinnen min var i Hellas og ble gravid. Hun kom hjem fire måneder på vei, og vi var overlykkelige fordi vi endelig fikk en "brun" baby i familien!
Creapy [emoji50][emoji50][emoji32]I natt drømte jeg at mannen og jeg var ute å kjørte. Tror vi skulle hente barna i barnehagen. Plutselig ser vi at det er politikontroll og at man må blåse. Mannen blir engstelig, for han hadde drukket dagen før. Han kjører noen ekstra ganger i rundkjøringen for å slippe unna, og jeg tar meg ett par shot med hot 'n sweet bare for å roe nervene[emoji23] dette på tross av at jeg også var gravid i drømmen[emoji85] vi blir stoppet av politiet, men så våkner jeg[emoji12]
Haha [emoji23][emoji23] kjempe morsomt [emoji23][emoji23] var det forvirrende eller helt normalt å gjøre med en truse?Åh, i natt har jeg drømt så tullete mye[emoji85][emoji28]
Var hos foreldrene til xen min på middag, det var den mest naturlige ting i verden. Og da vi skulle dra hadde dem lagt seg og alt i kofferten min var strødd utover hele huset[emoji33] så kom det ei som ville ha den ene trusa mi, la den i en kopp med litt vann og oppvaskmiddel og satte det inn i microen[emoji15][emoji85][emoji23]
Dette er bareen brøkdel av alt[emoji28]
Haha [emoji23][emoji23] kjempe morsomt [emoji23][emoji23] var det forvirrende eller helt normalt å gjøre med en truse?
Haha [emoji23] ser den [emoji23] veldig morsomt å lese når jeg ikke drømmer noe gøy selv [emoji54] hehe.Det var forvirrende, heldigvis[emoji23] og samboeren min fikk helt hetta fordi microen måtte nå desinfiseres[emoji85][emoji23] skikkelig røredrøm[emoji85]
Haha [emoji23] ser den [emoji23] veldig morsomt å lese når jeg ikke drømmer noe gøy selv [emoji54] hehe.
Har alltid drømt mye rart før. Kanskje det kommer tilbake, som du sier [emoji28]Det tror jeg på[emoji6] bare vent, det kommer[emoji23]
Har alltid drømt mye rart før. Kanskje det kommer tilbake, som du sier [emoji28]