drømmetydning

hønepønemor

Gift med forumet
Jeg hadde så  J..... mareritt i natt, var helt forferdelig, har aldri vært så redd!! Sønnen min voknet, så jeg gikk inn til han for å gi han tutten, jeg var fremdeles redd og følte nesten at jeg var i drømmen enda, og låste ytterdøren! Har aldri vært utfor noe så j..... mareritt som dette, når jeg våkner pleier jeg jo og tenke at deilig at det bare var en drøm, men denne gangen var jeg fortsatt redd, skikkelig sprøtt, har aldri aldri vært så redd i en drøm, helt sprøtt! Er det noen her som kan drømmetydning?

Hadde et så sterkt mareritt engang at jeg satt og grein i en time etterpå..[:(]

Eneste drømmene jeg kan tyde er mine egne... så dytter litt for deg!

ORIGINAL: *TwinBaBe*

http://www.droemmetydning.com/

Her kan du lese![:)]

Har vært innom og sett, men jeg klarer liksom ikke å finne de rette symbolene, var inne på kjøkkenet til min bestemor, helt aleine og helt mørkt, var kun en stol på gulvet og lys akkurat der med stolen (akkurat som om jeg var hos legen) og husker bare en lege som klarte å komme seg inn der, og jeg var dødsredd, så var det ett eller annet jeg nevnte om dagmammaen til min sønn, når jeg trodde jeg var kvitt legen så var han der igjen, og han var så panisk og skremmende at når jeg våknet så var jeg nesten like redd og låste ytterdøren, noe som aldri har skjedd før..Har aldri hatt noe dårlig forhold til legen min, og det var ikke han heller, men en med mørkt hår og kjegg og briller, men når jeg sovnet igjen, så fortsatte heldigvis ikke drømmen da, thank GOD[:)]

Jeg synes ofte drømmene mine gjenspeiler følelser jeg har. Drømmene kan være ganske syke av og til, men det er som regel noe felles.

ORIGINAL: hønepønemor

Har vært innom og sett, men jeg klarer liksom ikke å finne de rette symbolene, var inne på kjøkkenet til min bestemor, helt aleine og helt mørkt, var kun en stol på gulvet og lys akkurat der med stolen (akkurat som om jeg var hos legen) og husker bare en lege som klarte å komme seg inn der, og jeg var dødsredd, så var det ett eller annet jeg nevnte om dagmammaen til min sønn, når jeg trodde jeg var kvitt legen så var han der igjen, og han var så panisk og skremmende at når jeg våknet så var jeg nesten like redd og låste ytterdøren, noe som aldri har skjedd før..Har aldri hatt noe dårlig forhold til legen min, og det var ikke han heller, men en med mørkt hår og kjegg og briller, men når jeg sovnet igjen, så fortsatte heldigvis ikke drømmen da, thank GOD[:)]

Høres ut som du er bekymret for noe. Legen har nok ikke noe å si, med mindre du er gravid og redd for å miste et barn eller no. Er du redd for å være alene? Er du bekymret for dagmammaen?

ORIGINAL: Kittekat

Lege: Ser du en lege kan dette være en advarsel om fremtidig sykdom. Er legen pen å se på kan drømmen bare være en fantasi.

Stol: En tom stol symboliserer uventede nyheter

Lys: Et lys kan også være symbolet på forståelse og visdom. Blir lyset slukket må du ta en ting alvorligere. Hvis lyset er farget må du se på hva hver enkelt farge symboliserer.

SHIT! Jeg må slutte å røyke..fikk brev fra min bestemor her forrige dagen om at søsteren hennes ligger for døden no med lungekreft..jeg har tenkt lenge på å slutte, men er jo helt umulig...huff, var sånn jeg først tolket det etter å ha lest det du skrev...shit..tenk om det er det da? oæææ...

ORIGINAL: hønepønemor

Lege: Ser du en lege kan dette være en advarsel om fremtidig sykdom. Er legen pen å se på kan drømmen bare være en fantasi.

Stol: En tom stol symboliserer uventede nyheter

Lys: Et lys kan også være symbolet på forståelse og visdom. Blir lyset slukket må du ta en ting alvorligere. Hvis lyset er farget må du se på hva hver enkelt farge symboliserer.

SHIT! Jeg må slutte å røyke..fikk brev fra min bestemor her forrige dagen om at søsteren hennes ligger for døden no med lungekreft..jeg har tenkt lenge på å slutte, men er jo helt umulig...huff, var sånn jeg først tolket det etter å ha lest det du skrev...shit..tenk om det er det da? oæææ...

Veeel... Det høres mistenkelig likt ut...

hjelpes... No MÅ jeg klare å slutte, men værste var at legen MIN sa at: kanskje det ikke var best for meg å slutte, utifra livssituasjonen og sånn (long story) OÆ! Kanskje det var derfor legen var så skummel i drømmen, fordi det kanskje var en advarsel om at jeg ikke må høre på  legen min, steike...huff, men er dritvanskelig å slutte ass[&o]

Denne linken trodde jeg at jeg også hadde lagt inn her. Helt til jeg fant den inne på terminforumet mitt, under en tråd som omhandlet det å stikke fingern oppi dåsen for å kjenne hvor langt man er modnet. Godt prestert av meg å legge linken inn der[:D][:D]

ORIGINAL: Juliette

Denne linken trodde jeg at jeg også hadde lagt inn her. Helt til jeg fant den inne på terminforumet mitt, under en tråd som omhandlet det å stikke fingern oppi dåsen for å kjenne hvor langt man er modnet. Godt prestert av meg å legge linken inn der[:D][:D]

WHAT??

Back
Topp