håperpåettmirakel
Glad i forumet
Noen som er gode på drømmetydning her??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er god på sånn pustegreier før jeg legger meg. Har gått på kurs for å lære å puste riktig så minner meg på det hver kveld. Jeg føler vel egentlig ikke at jeg noen gang har vært redd for å dø i bilulykke, men etter å ha drømt det samme i tre uker hver natt begynte jeg nok å bli litt bekymret. Har kun drømt ting som har skjedd før. Men nå drømmer jeg bare innimellom om bilulykken. Begynte å drømme at presten kom hjem til meg og fortalte at noen var død i stedet, det drømte jeg også minst i tre uker hver natt. Og nå i det siste har jeg drømt det innimellom, innimellom bilulykken, innimellom helt syke drømmer som aldri kan skje og jeg bare husker brøkdeler av. I natt drømte jeg om tvillinger og at den ene var syk. Tror de var mine. Men jeg har jo bare enn sønn. Vil bare slutte å huske drømmene mine jegAh, dette er veldig vanlig.
Før du legger deg kan du feks øve litt på pusteteknikk og tenke på et sted som symoliserer noe varmt og godt for deg. Smil til deg selv og pust ut.
Det høres ut som du (kanskje ubevisst) drømmer om ting du i virkeligheten er bekymret for.
Hvis du tenker over hva du tror det kan bety finner du nok et svar.
Drømmer du at noen dør feks og er redd det skal skje sånn som i drømmen din?
Katastrofer?
Sånne drømmer betyr ofte endring. Det trenger ikke være noe negativt av den grunn.
Det sagt, mange opplever å være sanndrømt. Jeg pleier å være det, men jeg pleier ikke ha noen katastrofedrømmer.
Ga det deg noe svar?![]()
Jeg har egentlig aldri vært den bekymrede typen, tenker at det som skjer skjer, men når man drømmer det samme natt på natt blir jeg litt bekymret. Jeg prøver hele tiden og overbevise meg selv om at ingenting skal skje, men jo mer jeg prøver jo mer drømmer jeg det. Føler at noen prøver å riste det inn i meg...Alt du drømmer kan du koble opp med hva du har sett, hørt eller tenkt på de siste dagene..
Slutter du å tenke så mye på det du er redd, så vil det nok forsvinne ut av drømmene dine uansett..
Når du er våken, klarer du å sile vekk fra urasjonelle tankene men dette går ikke når man sover, da har hjernen fritt tankespinn..
Hva er du redd for?
Hvorfor skal dette skje akkurat deg?
Hva er sjansen for at det skjer med deg?
Kan du prøve å si høyt til deg selv, at det ikke stemmer, når du tenker de tankene?![]()
Jeg er god på sånn pustegreier før jeg legger meg. Har gått på kurs for å lære å puste riktig så minner meg på det hver kveld. Jeg føler vel egentlig ikke at jeg noen gang har vært redd for å dø i bilulykke, men etter å ha drømt det samme i tre uker hver natt begynte jeg nok å bli litt bekymret. Har kun drømt ting som har skjedd før. Men nå drømmer jeg bare innimellom om bilulykken. Begynte å drømme at presten kom hjem til meg og fortalte at noen var død i stedet, det drømte jeg også minst i tre uker hver natt. Og nå i det siste har jeg drømt det innimellom, innimellom bilulykken, innimellom helt syke drømmer som aldri kan skje og jeg bare husker brøkdeler av. I natt drømte jeg om tvillinger og at den ene var syk. Tror de var mine. Men jeg har jo bare enn sønn. Vil bare slutte å huske drømmene mine jeg
Leo vil bli storebror <3
![]()
Det er det jeg ikke klarer å forstå, men mannen min er ikke her, så veldig redd det er han. Har tvillinger da også, men ser sønnen min også. Så da virker det som jeg har tre barn. Jeg har tenkt og tenkt men vet virkelig ikke om noen som trenger hjelp eller noe jeg ikke prioriterer... Drømte ikke i natt, men sov nesten ikke heller. Klarer jo nesten ikke sove lenger, vet ikke om det er fordi jeg er redd for å drømme eller om det bare er på grunn av fibromyalgien. Fikk påvist det i desember og mange har visst problemer med søvn på grunn av det!Det skjønner jeg at er ubehagelig.
Å drømme om ulykker kan ofte være et tegn på at man må være varsom, men det betyr at du har en mulighet å endre det.
Jeg tolker det som at det er samme drøm som endrer karakter og det kan stå for endring i livssituasjon og trenger ikke nødvendigvis være negativ.
At du drømmer om tvillinger hvor den ene er syk tror jeg kan handle om å føle seg utilstrekkelig. Er det kanskje to ting som opptar deg hvor du føler at den ene tingen ikke er prioritert?
Når presten kommer til deg, er det samme person som dør? Kanskje det handler om denne personen. Kan det være noen som trenger din hjelp?
Jeg er god på sånn pustegreier før jeg legger meg. Har gått på kurs for å lære å puste riktig så minner meg på det hver kveld. Jeg føler vel egentlig ikke at jeg noen gang har vært redd for å dø i bilulykke, men etter å ha drømt det samme i tre uker hver natt begynte jeg nok å bli litt bekymret. Har kun drømt ting som har skjedd før. Men nå drømmer jeg bare innimellom om bilulykken. Begynte å drømme at presten kom hjem til meg og fortalte at noen var død i stedet, det drømte jeg også minst i tre uker hver natt. Og nå i det siste har jeg drømt det innimellom, innimellom bilulykken, innimellom helt syke drømmer som aldri kan skje og jeg bare husker brøkdeler av. I natt drømte jeg om tvillinger og at den ene var syk. Tror de var mine. Men jeg har jo bare enn sønn. Vil bare slutte å huske drømmene mine jeg
Leo vil bli storebror <3
![]()
Problemet nå er at jeg ikke drømmer om det lenger etter jeg spurte om råd her. Men jeg drømte at jeg kjørte og at en bil kom over i min kjørebane også tror jeg jeg svinger unna og treffer en fjellvegg eller noe og dør, for jeg møter oldemor som gikk bort i fjor høst, jeg kjørte min egen bil er jeg ganske sikker på, kjører Ford fokus. Tror jeg er alene i bilen, men er ikke sikker.En bil symboliserer stort sett deg selv. Hvis bilen bare blir brukt til transport, og du ikke legger særlig merke til den, har den ingen betydning for tolkningen av drømmen. Er du sjåføren betyr det kontroll og selvtillit. Biltypen sier noe om din personlighet, i likhet med kjøremønsteret. Flyktet du fra noen bør du skape avstand til problemene dine. Hvis noen andre kjører, betyr dette hell. Sitter du i en full bil vil du få nye venner. Kjører du alene kan du få problemer. Blir du innblandet i en ulykke kan dette være en advarsel. Går bilen tregt bør du stanse noe du nettopp har startet. Kjærtegner du bilen dyrker du deg selv. Du bør også se etter de andre symbolene i drømmen for å kunne tolke den fullstendig.
Problemet nå er at jeg ikke drømmer om det lenger etter jeg spurte om råd her. Men jeg drømte at jeg kjørte og at en bil kom over i min kjørebane også tror jeg jeg svinger unna og treffer en fjellvegg eller noe og dør, for jeg møter oldemor som gikk bort i fjor høst, jeg kjørte min egen bil er jeg ganske sikker på, kjører Ford fokus. Tror jeg er alene i bilen, men er ikke sikker.
Leo vil bli storebror <3
![]()