Drømmetråd for vogner (eller anna barneutstyr)

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Legg gjerne ut bilder av vogner eller anna barneutstyr som dere har lyst på :)
 
Her blir det søskenvogn:) Drømme om Bugaboo Donkey Duo siden storebror skal i bhg. på dagtid, å da slippe e å drasse på ei tvillingvogn når det bare e den lille som skal være med :):p

02_BUGABOO_DONKEY_duo.jpg
 
Her blir det søskenvogn:) Drømme om Bugaboo Donkey Duo siden storebror skal i bhg. på dagtid, å da slippe e å drasse på ei tvillingvogn når det bare e den lille som skal være med :):p

Vis vedlegget 10774
Drømmer om denne jeg også.. men min kjære mente bugaboo var altfor feminin til førstemann, så jeg må ha riktig stratego denne gang:D Et veldig godt argument at den kan brukes til minsten alene (kan slås sammen) når det er nødvendig. :)
 
Jeg vil ha Emmaljunga City Cross, egentlig bare fordi min søster har det og jeg synes den er veldig enkel å trille. Også er den fin å se på da.. Jeg har ingen peiling på barnevogner overhodet :confused:
 
Drømmer om denne jeg også.. men min kjære mente bugaboo var altfor feminin til førstemann, så jeg må ha riktig stratego denne gang:D Et veldig godt argument at den kan brukes til minsten alene (kan slås sammen) når det er nødvendig. :)
Jeg lanserte først cameleon til gubben, men han syns de små hjulene var teite. Sa man kunne få vinterhjul, men han var fortsatt ikke overbevist.
Så kom jo Buffalo og den har større hjul og da gikk det vel greit.
Men han syns fortsatt prisen er noget stiv.. Men jeg ska jo slutte å røyke så da sparer jeg jo de penga :)
 
En ting vi skal kjøpe (eller ønske til jul) er en babybjørn vippestol :) hadde ikke det sist men hun elsket å sitte i den når vi var i besøk hos andre :)
 
Vi har så knøttendes lite bad og for å få plass til en stelleplass der inne, så så vi litt på denne i dag

royal-liten-stellekommode-226080-hvit.jpg
 
Drømmer om TFK søskenvognen!!! Har heldigvis 8månder å finkjemme finn.no på så skal få den tilslutt:)
 
Drømmer om TFK søskenvognen!!! Har heldigvis 8månder å finkjemme finn.no på så skal få den tilslutt:)[/quote den søskenvogna er såå fiin:) kunne tenkt meg den jeg også, men da må det bli ei brukt ei, kjøpte jo heilt ny vogn i fjor. har ei venninne som skal selge tvilling vogn men synest den er så stoor:)
 
Back
Topp