Drømmesenga!!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nå har jeg funnet den!! Kremfarget seng med sjiraff på .Men den evar litt dyr da... Må bare ha den. Fra fru lyng[;)]

Den høres bra fin ut![:D]

Hørtes fin ut! Har ikke bilde av den da så vi kan få se på den?

Den høres nydelig ut. Få se Få se[:D]

Jeg var inne på nettsiden deres og der hadde de ikke produktene sine på nett!!
Får ikke sendt til mail fra mobilen min... Skal prøve å ordne noe etterhvert. [:D]

Hvis du har blue tooth på tlf kan du jo bare kjøpe en blue tooth adapter til pc`en.
Tror den koster 189.- på Clas Ohlson

Da skal jeg se hva som jeg får ordnet [:D]

Hva er egentlig dyrt for en seng? Noe spesielt man skal tenke på, noe annet enn at madrassen bør kunne flyttes nedover? Skal dere alle kun ha seng eller vil dere også ha vugge...??

Vi skal ha vugge også[:D]
Synes det er litt koselig jeg.
Svingerfar har laget til oss. hadde ikke han gjort det så hadde min mamma kjøpt en

Evt. om du vil ha justerbar seng i lengden. Vi går for vanlig sprinkelseng. De pleier å ligge på ca 1000-1500,- men den jeg har sett ligger på 3000,- synes det er litt mye. Man må da ha alt tilbehør i tillegg. Jeg går for en seng først og fremst. Skal ha vugge eller stol av noe slag, men ikk etil å sove i tror jeg.. Også reiseseng da...

ORIGINAL: ragcoon

Hvis du har blue tooth på tlf kan du jo bare kjøpe en blue tooth adapter til pc`en.
Tror den koster 189.- på Clas Ohlson

Vugge er koselig ja [:D] Har sett på en man kan henge i taket med himmel.. den er utrolig fin!! Er så mye fint at jeg blir helt vill!! he he

Quota feil melding her jeg ser jeg..

ORIGINAL: gunnemor

Hva er egentlig dyrt for en seng? Noe spesielt man skal tenke på, noe annet enn at madrassen bør kunne flyttes nedover? Skal dere alle kun ha seng eller vil dere også ha vugge...??

Vi betalte ca 1200 for grindsenga vi har kjøpt, tror det er sånn billig, men ikke kjempebillig (de billigste jeg har sett koster sånn 500...). Blir ikke vugge her i huset, er jo søtt da, men synes ikke noe om å bruke så mye penger på noe som brukes så kort tid. Dagsøvnen her blir i lekegrind - bygger opp en trang "kosekrok" i den -  de bør jo helst ikke sove i senga om dagen.

ORIGINAL: gunnemor

Vi har en babykorg med stativ (på hjul) som har gått i släkten som vi ska ha till att börja med... Sen blir det själsäng. Er tante til 4 barn så vi har säng osv. så priser på seng vet jag inget om....

vi skal ha vogge på rommet vårt (en hjemme som lager de selv), men når det er slutt på nattmating og babyen skal på eget rom blir det grinseng

Back
Topp