*drømmesenario*

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har time hos jordmor kl 11.. Drømmer om at hun skal sjekke å si at her er alt åpning så nå er d rett før eller at di bare kan ta vannet... Hehe. .. huff, desperat etter å bli ferdig. . D verste er at jeg kan i værste fall ha 25 dager igjen (med 11 dager overtid)... Nå føles d som en evighet. ..

Vil føde nå!!!!!!!

Har time hos jordmor kl 11.. Drømmer om at hun skal sjekke å si at her er alt åpning så nå er d rett før eller at di bare kan ta vannet... Hehe. .. huff, desperat etter å bli ferdig. . D verste er at jeg kan i værste fall ha 25 dager igjen (med 11 dager overtid)... Nå føles d som en evighet. ..

Vil føde nå!!!!!!!
Jeg føler med deg!!!! Spesielt etter turen på føden i går ble alt så ekte!!!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ååh.. Det hadde vært deilig! Hehe jeg verker også etter å bli ferdig men jeg har Max 33 dager igjen ( det er inkludert 11 dager overtid) å det er leeeeenge! Er skikkelig misunnelig på andre som har fått og som er i gang.. Er ikke det at jeg ikke unner dem det men jeg vil jo også. Hehe.. Jeg gikk 14 dager over med storesøster så når jeg tenker på det mister jeg helt motet.. Hehe har virkelig ikke lyst å gå max over altså!!!!

Lykke til hos jm! :)

Termin 16 Juli

Blodtrykk= fint,
Blodprosent= fint,
Vekt=fint,
Magemål= fint,
Hjertelyd= fint

Har aldri vært så negativ til bare positivt nytt.. Hehe....

Men fikk en god prat med jordmor da, snakket litt om ting jeg har kommet på etterhvert etter sist fødsel.. Så nå har jeg skrevet ned litt punkter jeg gir til jordmor ved fødselstart..

Kjenner jeg begynner bli spendt:)

Back
Topp