Drømmerens vei mot ett nytt liv

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Jeg lager meg ei ny slankedagbok her inne jeg.
Jeg er ei jente på 27 år og jeg har en sønn som blir 3 år i November.
Jeg har prøvd utallige slankekurer uten hell..
Jeg er bare 168cm og veier hele 147 kg.
Jeg skal begynne på 6 ukers diett mandag 13 august og skal ha en gbp 25 september..
Hovedmålet mitt er å komme meg ned til 70kg helst litt under.. 
Første målet er å komme meg under 100kg.
Så da kommer jeg nok til å skrive litt her innimellom når jeg har noe på hjertet , så får de som vil lese 

Denne helga koser jeg meg veldig da... er trossalt siste helga på laaaang tid at jeg kan det... hehe
 
Fra 13 august til 19 august har jeg gått ned 5.9 kg... ikke verst det da
Men er jo første uka en går fortest ned da, så regner ikke med like bra resultat neste uke..(spesielt siden jeg venter mensen)  men håper jo på å gå ned litt da
Så har nå gått ned over halvparten av det jeg skal til operasjonen (skal ned 10kg) og jeg har fortsatt 5 uker igjen på diett
 
Da har jeg veid meg etter 3 uker på dietten..
Denne uka gikk jeg ned ca 2 kg og har ett totalt vekt tap på 8.2 kg siden 13 august.. 
Må si meg fornøyd så langt :)
 
Jeg veide meg på Søndag og da hadde jeg gått ned enda mer gitt...
Så total vektnedgang på søndag var 10.7kg..
Dvs at målet kirurgen ga meg før operasjonen er nådd allerede...
Så da satser jeg på noen bonus kg ned mens jeg venter på operasjonen om 2 uker ;)

Jeg veier meg hver onsdag og Søndag... Men er Søndagen som er den dagen jeg teller med da... Onsdagen er vel bare for å hode motivasjonen oppe og dobbelsjekke at det går riktig vei
 
Så flink du er!!
 


Klumpen*sin*mamma skrev:
Så flink du er!!


Takk for det 
Men må innrømme at jeg er mektig lei av denne dietten nå..hehe
 
Ja her er det ei stund siden jeg har skrevet.. hehe
Ja mye har skjedd siden da..
Jeg ble gbp operert 25 september...
Ved diett start veide jeg 149.6kg (13 august)
Ved operasjon 25 september veide jeg 135kg
Nå jeg veide meg sist som var på mandag 19 nov så veide jeg 119.8kg
Jeg har da gått ned 29.8kg og bmi har gått fra 53 til 43 :)

Jeg trener på elixia mandager, onsdager og fredager..
Da pleier jeg å ha 60 min på tredemølle med fatburn program, 30-40min på elipse med fatburn program også har jeg 2 styrkeøvelser jeg tar.. (overarm og bryst, rompe og lår)
Blir nok mer vekt trening etter jeg har hatt time nr 2 med personlig trener 10 des.
Har ikke fått lov til å bruke magemusklene skikkelig enda.. men den 10 des skal det være trygt ifølge sykepleieren ;)
Gleder meg til å kunne variere litt mer...
I tillegg til elixia så tar jeg noen spaserturer innimellom når jeg ikke er for opptatt ;)
Er heldigvis mye i aktivitet for tiden, og det er herlig... merker jo at jeg klarer mer nå når jeg har mista nesten 30 kg... fortsatt tungt da (har jo en god del igjen og ta av), men mye lettere enn før :)
 
Glemmer helt av dagboka her inne jeg.
Vekta mi har nå gått fra 149,6 kg og en bmi på 53 til 109.8 kg og en bmi på 38 :)
Det er en nedgang på 39.8kg siden 13 august :D Trener fortsatt mandag, onsdag og fredag i ca 2 timer. Har hatt en ukes pause nå ca pga bihulebetennelse. Men satser på jeg er frisk nok i dag til å fortsette å trene.. så i dag drar jeg til treningsstudioet igjen :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Har nå kommet meg ned i en vekt på 95.8 kg :D
Nå begynner nedtellinga til 80 tallet :p
Jeg har også hatt en operasjon i kneet hvor jeg fikk ett nytt fremre korsbånd..
Er faktisk 2 uker siden i dag..
Så treningen har det vært dårlig med.. men nå er jeg i gang igjen..
Får ikke gå på spinning, kettlebell eller jazzersice som jeg var så avhengig av enda da, men sykler på ergometersykkel og trener en del styrke ihvertfall..
Så satser jeg på at det ikke er for lenge til jeg får bli med på spinning ihvertfall selv om det er dumt at jeg må vente så mye lengre med både kettlebell og jazzersice..
men jeg får trøste meg med at kneet mitt blir HELT fint igjen til slutt.. så da klarer jeg jo å være med på enda flere ting.. det er god trøst det :D
Bmi`en min har forresten nå minka fra 53 til 33 og gått fa str 56 i bukser til 46 :D
Deilig å endelig kunne finne noen klær i vanlige klesbutikker igjen :D
 
Back
Topp