Drømmerens Dagbok

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Da oppretter jeg min dagbok her :happy:

Jeg er Drømmeren og er 34 år. Jeg har fra før en sønn som blir 10 år i November. Typen min bor på Østlandet foreløpig og jeg bor i Sandnes.
Jeg fikk svak positiv test på fredag, positiv test hos lege på mandag og ny positiv test i dag.
Jeg har hatt 3 forferdelige år med en type som mishandlet meg og jeg ble alkoholiker. Dessverre:( Har nå funnet meg en utrolig snill og god type og jeg ble veldig mye bedre med alkoholen. Er selvfølgelig 100% avholds nå. Lille spire ga meg ett sårt trengt dytt bak og vi gleder oss utrolig masse nå :love7:love7 Det er sikkert folk som dømmer meg, men nå har ett nytt kapittel i livet startet og jeg åpner armene og tar imot den velsignelsen :Heartred:Heartred
Jeg blir fulgt tett opp av fagteam rus som tar prøver for å sikre seg at dette går bra. Det er rutine. Jeg skal inn til dem 3 ganger i uka. Men jeg gjør alt for lille spiren vår :love7
Jeg får full støtte av venner, familie og fagteam rus. Noe som gjør at jeg føler meg ivaretatt også :Heartred

Gleder meg enormt til reisen videre med lille spire, kjæresten min, sønnen min og ett helt nytt liv :love7:love720190913_143624.jpg 20190917_123211.jpg
 
Så supert at du klarer å holde deg unna alkoholen. Det er ingen selvfølge å klare. Du har all grunn til å være stolt av deg selv:Heartred
 
Takk. Kjenner at dette ikke blir noe problem. Største motivasjonen som finnes er i magen min nå :love7:love7
 
Jeg har vært hos jordmor i dag. Skal bytte på å dra til henne og ruskonsulent ca hver 2-3 dag frem til november ihvertfall. Di må ta tester se om jeg er og har vært alkoholfri. Testene i dag var selvsagt negative igjen :happy: Koselig jordmor og godt å være i gang med kontroller. Betryggende siden hun vet best ang mitt kommende barn:Heartred :happy:
 
Dette klarer du helt fint❤️❤️ Så godt å høre at du har familie og venner som støtt deg. Jeg heier på deg også
 
Dette klarer du helt fint❤️❤️ Så godt å høre at du har familie og venner som støtt deg. Jeg heier på deg også
Takk takk :HeartredJeg merker at det ikke kommer til å bli ett problem. Men di har jo sine rutiner jeg må gjennom og det forstår jeg godt:Heartred
 
Fikk se lille i dag. Jormor visste jeg var bekymret. Nå kan jeg slappe av. Hun hadde kun pad å se på, men hun sa hun så hjerte slo også :love7 10+0 I dag :love7

received_689027864920181.jpeg received_564063504367582.jpeg
 
Back
Topp