Drømmereisen?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
De fleste har vel en drøm om en ferie, hvor vil dere dra med barn og hvir vil dere dra uten barn?

Jeg syns Afrika er et fascinerende kontinent, og skulle gjerne utforsket litt mer. En toukers skoletur til Kenya gjorde meg mer nysgjerrig.

Med barn vet jeg ikke hvor jeg vil dra. Disneyland i USA kanskje?

Jeg har vært på drømmereisen min.
Det var til karibien, og har vært der uten barn og med barn. Giftet oss på en strand der også.

Jeg har veldig lyst å dra til Bali og Maldivene.

Mer innen rekkevidde er reise til Island:)

Maldivene eller Karibien hadde vært herlig :-). Ellers en tur tilbake til Kreta og Mallorca:-)

Ri over Island er vel drømmeturen. Ellers er bilferie mellom historiske punkter og storbyer i Europa drømmereisen.
Jeg er en av dem som ikke kan fordra sandstrender, og Afrika med edderkopper slanger og alskens er et mareritt for meg :P

Ri over Island er vel drømmeturen. Ellers er bilferie mellom historiske punkter og storbyer i Europa drømmereisen.
Jeg er en av dem som ikke kan fordra sandstrender, og Afrika med edderkopper slanger og alskens er et mareritt for meg :P

Ri over Island kunne jeg levd med, selv om jeg ikke er fan av isis. :p

Jeg kan ikke fordra bilkjøring og historie, så jeg velger sand :p

Drømmer om ridetur i Mongolia, Kilimanjaro, varmluftsballong-tur, typ soloppgang over serengeti eller noe! :) også elsker jeg sør-amerika og vil gjerne oppleve mer der, i tillegg til Japan! :)

Bilferie gjennom USA står høyt på listen i alle fall [emoji4]

Back
Topp