drømmer

Høstbarn

Glad i forumet
Jeg drømmer så mye for tiden, det tar helt av! Noen av drømmene er koselige, andre er skikkelig mareritt så jeg ikke får sove igjen [&:]

Inatt så drømte jeg faktisk at jeg var på UL og at vi får en gutt! [:D] så blir spennende å se nå da, om jeg er sanndrømt, hehe..

Flere som drømmer mye for tiden?

Oi så spennende da, kanskje du er sanndrømt ja! [;)] Leste ei jordmor som sa at drømmer under graviditeten ofte kunne være ting man gruet for eller ting man måtte bearbeide. Men man drømmer jommen mye rart ja!

Her om natten drømte jeg om mormoren min som døde for et par år siden. Vi var veldig nærme, og jeg synes det er vanskelig at hun ikke er her nå eller får møte babyen vår. Men i drømmen satt vi og holdt rundt hverandre og gråt og var glade for å se hverandre igjen. Og jeg fortalte henne om babyen og hun fortalte om en slektning som skulle ha fem sønner på samme tidspunkt (??). Drømmen var også veldig trist for jeg visste hun skulle dra igjen. Til slutt sa hun "har vi mye igjen?" og så spurte jeg "Mye igjen av hva?" og så våknet jeg og var for sen til jobben.

Men da jeg våknet måtte jeg gråte litt for det var SÅ godt å ha "sagt" det til henne! Drømmen var så ekte! Kjente liksom kroppen hennes og parfymelukten. Føltes virkelig ut som hun følger med meg enda! [:)]

Ouff dette ble litt langt, måtte bare fortelle! Var en sterk opplevelse.

ORIGINAL: LilleNos

Oi så spennende da, kanskje du er sanndrømt ja! [;)] Leste ei jordmor som sa at drømmer under graviditeten ofte kunne være ting man gruet for eller ting man måtte bearbeide. Men man drømmer jommen mye rart ja!

Her om natten drømte jeg om mormoren min som døde for et par år siden. Vi var veldig nærme, og jeg synes det er vanskelig at hun ikke er her nå eller får møte babyen vår. Men i drømmen satt vi og holdt rundt hverandre og gråt og var glade for å se hverandre igjen. Og jeg fortalte henne om babyen og hun fortalte om en slektning som skulle ha fem sønner på samme tidspunkt (??). Drømmen var også veldig trist for jeg visste hun skulle dra igjen. Til slutt sa hun "har vi mye igjen?" og så spurte jeg "Mye igjen av hva?" og så våknet jeg og var for sen til jobben.

Men da jeg våknet måtte jeg gråte litt for det var SÅ godt å ha "sagt" det til henne! Drømmen var så ekte! Kjente liksom kroppen hennes og parfymelukten. Føltes virkelig ut som hun følger med meg enda! [:)]

Ouff dette ble litt langt, måtte bare fortelle! Var en sterk opplevelse.

Høres ut som en sterk opplevelse ja! Så godt å føle at hun følger med deg da, gir en indre sinnsro kan jeg tenke meg. Høres egentlig fornuftig ut det hun jm sa om at man drømmer om ting man trenger å bearbeide/få en avslutning på.

Forrige gang jeg var gravid opplevde jeg at noen prøvde å bryte seg inn i leiligheten vår en kveld jeg var alene hjemme, noe jeg synes var forferdelig ekkelt. Og for noen dager siden drømte jeg at en mann greide å ta seg inn her, mens jeg var alene og lillegutten min sov [&:] var en helt forferdelig drøm, våkna vel i 4 tida og hadde ikke sjans til å sove igjen. Så kunne vel trenge litt terapi [8D]

Men det jeg også har lest ang. mareritt er at de "trener" oss for virkeligheten. Slik at man kan takle bedre om man kommer i farlige situasjoner.

Synes egentlig det er veldig fascinerende tema, og skulle ønske jeg hadde en drømmetyder i familien/vennekretsen [:D]

har drømt kun en gang som jeg kan huske siden jeg ble gravid.....

har ikke sagt det til noen, for jeg vil bare glemme hele drømmen...

sambo var død, drømte om begravelsen hans....

svigermor gikk bare og venta på at det skulle bli ferdig og tok til og med snuppa med på en lekebutikk mens vi andre satt i kirka...

hele drømmen var virkelig, og jeg gråt da jeg våkna[:(]

drømte at sambo ble funnet død på en uteplass sist jeg var gravid[:(]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

har drømt kun en gang som jeg kan huske siden jeg ble gravid.....

har ikke sagt det til noen, for jeg vil bare glemme hele drømmen...

sambo var død, drømte om begravelsen hans....

svigermor gikk bare og venta på at det skulle bli ferdig og tok til og med snuppa med på en lekebutikk mens vi andre satt i kirka...

hele drømmen var virkelig, og jeg gråt da jeg våkna[:(]

drømte at sambo ble funnet død på en uteplass sist jeg var gravid[:(]

oh no, så ekkelt! [&o] skjønner godt du bare har lyst å glemme hele drømmen! Men det er jaggu ikke enkelt det [:-] Samme med den innbruddsdrømmen min.. ligger ofte på kveldene og hører etter lyder pga. den, blir småparanoid av mindre [&:]

Her hjelper det som regel å vekke sambo med en gang jeg har drømt, og så fortelle han drømmen (stakkars fyr, må tåle litt når jeg er gravid, hehe..) men han er jo bortreist 50% av tiden, så da sliter jeg litt..

Back
Topp