Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde en så fæl drøm om babyen i dag at det sitter i hele dagen..ble så trist av det hele! Flere som drømmer mye og sterke/følelsesmessige drømmerom fødsel eller babyen?
Denne gangen har det ikke vært så ille, husker jeg hadde mange sånne drømmer da jeg gikk med Jonas. At han var vanskapt, hadde to hoder, bannet til meg da han kom ut osv osv osv[8|] Jeg kunne tenke på disse drømmene i dagesvis etter jeg hadde drømt de....
Denne gangen har jeg plutselig fått en haug med merkelige seksuelle drømmer, herlighet alt hva man skal måtte gå gjennom som gravid[8D]
hehe ja det er merkelig! Skjønner ikke hvorfor de kommer og hvor de kommer fra jeg[:D] Sist gang hadde jeg like drømmer som du beskriver spire_nr2..kanskje det er forskjell på jentedrømmer og guttedrømmer?
Denne gangen drømte jeg at jeg havnet i koma under fødselen og våknet opp til en gutt som var mange uker gml, babykos og amming ble helt borte og jeg kjente ikke lillegutten..ble så lei meg[&o]
Jeg drømmer ikke så mye om babyen, er heller mer seksuelt mellom meg og mannen... Mangel på sex tru???[8|][:-][:D] hehe...
Men fikk meg en trøkk inatt. Lå litt i halvsvime før jeg sovna og hjernen jobbet visst på høygir... Da kom tankene på babyen og fødselen. At ikke alt går bra, komplikasjoner og dødfødsel osv...[:(] Har slitt med dødsangs ifh. til mannen i flere år, men har vært så bra de to siste årene. Men i natt kom altså tankene og tårene bare trillet!!!! Mannen lå ved siden av og sov, og jeg var så redd for å vekke han... Men sovnet fort etterpå og drømte ikke noe - heldigvis![:)]