• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

drømmer

mallu

Betatt av forumet
æ har jo lest at vi kan drømme mye når vi er gravid. spesiell mareritt og sånt. det har æ gjort, da er det om barnet eller krig eller noe sånt, men ofte også at mannen går fra mæ pga. æ er så kjedelig gravid dame.... dagen etter så bruker æ å fortelle til han ka æ har æ drømt...han bare flierer, si at det er nu bare enn drøm...
MEN så hadde han drømt i natt at mannfolk hadde strømmet inn til oss og spurt han om at, katti det er demmes tur å bli kjæresta med mæ.[:D] han hadde full jobb å fortelle til dem at det kommer aldri til å skje, men det hjalp ikke, dem skulle absolutt komme inn å vise sæ for mæ og prate m mæ...
Og jentan dt er lenge siden sist æ har hatt en så fin dag som i dag. Han sier hele tiden kor gla han er i mæ, flørter m mæ, akkurat som når vi va nyforelsket... Æ har følt mæ som en prinsesse... Det tar æ alt, ut av [;)]

[:D] Så godt at det kan komme noe positivt ut av disse drømmene også. Nyt prinsessedagen din!!!

Hehe.. Får håpe han kan drømme slike ting litt oftere da! Nyt dagen, den er din[:D]

hihi så koselig!

Eg og drømmer mykje...men er ikkje gravid altså, eg drøymer helst om at nokon vil drepe meg [:o] Eg blir skikkelig redd, sjølv etter eg har våkna, og klamrer meg omtrent til mannen min. Då våkner han åsså ligg han å stryk meg over håret. [:)] Det er så koselig syns eg [:)]

Det blir sakt at en kan drømme mye når en er gravid!
Det stemte for meg iallefall, en natt hadde jeg sotte meg opp isengen og vekt min sambo og begynt å legge ut om at jeg var kartleser for Hitler og at han bombet London, fordi det var en fin ande dam i bergen... og fortalt at vi mått sette opp skilt sånn at folk ikke spiste opp matpakkene sine, for endene måtte få mat...

Jeg husker ingenting av dette, jeg pleier ikke snakke i søvne heller! Sambo holdt på å le seg ihjel om morgenen da han fortalte meg hva jeg hadde sakt....

Hi hi koselig, nyt dagen og bare kos deg[:)]

Jeg og drømmer en del for tiden, jeg hadde en litt rar men morsom drøm for litt siden.
Jeg drømte jeg var på UL og fikk se hodet til bebisen , det var så tydelig at det så ut som babyen var på utsiden, men da bebisen fikk se meg skakka den på hodet og åpnet øynene og blunka til meg.. he he[:D]

Har aldri hatt no spesielt med mareritt før. Men NÅ! nå tar det av! våkner opp etter de mest morbide drømmer.[&:]

Hehe så morsomt!!! JEg har også masse rare drømmer, og ofte vet jeg nesten ikke om de er drømmer eller virkelighet... hehe

Back
Topp