Drømmer

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Noen som drømmer noe spesielt før de skal føde?
Jeg har alltid hatt slike urealistiske drømmer Feks att babyen kommer ut 3 år gammel og kan snakke og slik..hehe.
Men nå de 2 siste dagene har jeg drømt at jeg føder og alt går kjempe fint. Og att verdens herligste gutt kommer ut[:)]
Håper jeg er sann drømt der! Verdens herligste gutt blir han jo uansett[:D]

Synes det er så rart og tenke på at jeg skal bli mamma! Er nesten litt uvirkelig..
Hva tanker og slik har dere andre? Og drømmer dere noe spess?

hei.det har jeg også drømt mange ganger.at jeg får barn så er di i 2 3 års alderen....hehe.rart for jeg er jo ikke gravid en gang.[:D]

men å tenke på å bli mor er ganske merkelig, selv om det er det eneste jeg tenker på å vil for tiden.[:)]jeg klarer jo selvsakt å se for meg sånn jeg tror det kommer til å bli,men aner jo ikke før det skjer.

men gud så spennende det blir å finne det ut.[:D]

Det sies jo at når du er gravid drømmer du mer.. Jeg drømte at jenta vår kravl ut for å hilse på oss, liten baby, men kunne snakke... Så kravla hun inn igjen, ble så sint når jeg våkna.. For kunne hun ikke bare bli ute når hun først hadde kommet......hehe[:D]

Heia!

Jeg drømte ganske ofte at jeg var på ultralyd og fikk se en gutt (visste ikke at vi skulle få gutt). Men alle gangen drømte jeg gutt,gutt,gutt[:D] En gang drømte jeg til og med at jeg på en måte var inne i magen min på ultralyden, og fikk kontakt med denne lille guttn..[:D] Mye rart man skal drømme [;)]

Har ikke drømt om fødselen (enda), men drømte at vi var akkuratt kommet hjem etter fødselen og sambis og jeg dro for å besøke familien. men vi glemte babyn. hele dagen. Når vi kom hjem lå babyn å hylgrein isenga med full bleie og uten mat en hel dag. hehe Jeg bråvåknet midt på natta, vekte sambis og sa at vi måtte få ut denne ungen. hehe drømmen var helt forferdelig. tenkte på hvor dårlig mor jeg ville bli. heldigvis roet sambis meg. har aldri angret på at vi ble gravide og babyn er veldig ønsket, men den kan skremme livet av meg.

Jeg drømte at jeg var midt i fødselen og det som liksom skulle være pressrier.. Jeg presset og presset, men hadde ikke en eneste rie.. Tilslutt fikk jeg presset ut hodet på babyen, men ikke noe mer.. Jeg fortsatte å presse,men ingenting skjedde bortsett fra at babyen åpnet øynene og lå og så på meg mellom bena mine.. Da jeg våknet var jeg helt utslitt..

En annen ting jeg har tenkt litt på, er at i alle drømmene jeg har om babyen så er det en jentebaby.. Jeg vet ikke kjønnet, så det blir spennende å se om jeg er sanndrømt. For da jeg fikk sønnen min, drømte jeg bare at det var en gutt aldri om jente.. Andre som har opplevd dette?

Jeg har også bare drømt at jeg har født en jente denne gangen.. men jeg vet heller ikke kjønnet..

Kan vel kansje være noe i det? [8|] blir spennende å se hva du får nå, ikke lenge igjen![;)]

Det nærmer seg nå ja.. Begynner å bli litt utålmodig, gleder meg til å begynne på neste fase.

Drømmer stadig vekk at jeg føder katter eller store babyer som kan snakke og liksom er helt ferdige små mennesker som du kan prate med. Herregud!
Blir like skuffa hver gang når jeg titter ned i barnevognen og det ligger en pus eller et annet dyr der...jeg skulle jo ha en baby!
Har også drømt at jeg føder "feil" kjønn og må bytte med venninner....hormoner er skumle ting!

Back
Topp