Drømmer

moni82

Forelsket i forumet
off sliter så utrolig med virkelige drømmer!
I natt våknet jeg av at jeg gråt kjempe masse og det våknet mannen min også av.
Drømte at han hadde et forhold til nabojenta på 19 og var så virkelig at eg hadde heilt vondt.
Tidligere i uka hadde eg visst slått han i søvne pga någe eg drømte.[8|]

Noen andre som sliter med dette?

Hi, hi! Har akkurat samme greia! Natt til i går drømte jeg at jeg var veldig imtim med Paris Hilton... (av alle mennesker), kan kanskje ha noe med at jeg hørte den grusomme sangen hennes på radio'n dagen før... Men hun var veldig flink til andre ting da...!
[:D]

Ja, kjenner meg igjen. Denne uken har jeg for første gang drømt om graviditeten, og det to netter på rad. Jeg drømte at jeg fødte nå i juli, midt på gata fordi jeg ikke rakk frem til sykehuset[:D]. Alt gikk bra, selv om jeg selfølgelig stusset over at jeg ikke hadde termin før i mars, men jeg slo meg til ro med at jeg bare hadde regnet feil (typisk for mine drømmer, all form for fornuft og logikk er borte vekk). Alle ble glad over nyheten, bortsett fra søsteren min som var sur fordi sønnen(jepp, ble en gutt i begge drømmene) min ble født på bursdagen hennes, og derfor tok glansen vekk fra henne! Og en annen ting: I begge drømmene var jeg fornøyd med at smertenivået under fødselen var moderat- jaja, I wish!

Godt jeg underholder meg selv mens jeg sover!

Back
Topp