Jeg lurer på om dere her inne har drømt masse om ungene deres? Jeg drømmer mye om babyen og nesten hver gang er det ei jente jeg drømmer om.. Men i følge ul venter jeg en gutt..! [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bæibi
Skrev om noen drømmer jeg hadda hatt i august-forumet, syns de var litt rare, her er de:
Hører ikke til i august men sniker meg inn her fra september allikevel.. Håper dere ikke skyter meg!
Jeg drømmer mye rart! Drømte en natt at jeg fødte en baby på Jar stasjon i Bærum. Det var den styggeste babyen du kan tenke deg, en blanding av en drage og et menneske med lang hale. Den hadde lange klør som den klorte seg til brystet mitt med. Jeg ville ikke ha den og prøvde å kaste den bort, men den satt så godt fast.
Drømte en annen natt at jeg kom hjem fra sykehuset med en baby i en bag, men jeg putta bare babyen i skapet i gangen. Da det hadde gått to uker kom jeg på at jeg hadde fått baby og tenkte at den måtte jo være sulten [8|] Prøvde så å gi den pupp (den levde den, selv om den ikke hadde fått mat) men jeg hadde plutselig ikke pupper, bare store sår der puppene skulle være. Jeg fant puppene mine på kommoden i gangen og prøvde å teipe de fast. Jeg styrte noe innmari med den amminga, stresse babyen fra pupp til pupp uten å la den suge [8|]
I natt drømte jeg at jeg åpnet opp vinduet på soverommet på vid gap og ropte ut til alle at de måtte være stille for gravide damer trengte å sove mye! [;)] Når det er sagt så la jeg meg kl halv syv i går ca og sov til i dag kl 10... Nesten femten timer!