Drømmer?

Lehcar

Elsker forumet
Er det noen av dere som er begynt å drømme ekstra livlige drømmer?
Jeg drømmer så mye for tiden. Det er helt utrolig!!!
Mange av drømmene er både rare og makabre....
Har aldri drømt så mye som jeg gjør nå.

Jeg har drømt rare drømmer bestandig jeg - og mye makabre hvor jeg dreper og lemlester familien min og sånt... men det har ikke på noen måte blitt noe bedre etter at jeg ble gravid... tror hodet mitt finner på alle mulige skrekk-scenarioer sånn at jeg skal være forberedt på å bli mor jeg[;)]

Jo da det begynte for ein uke siden ca og etter det så har eg hatt mareritt kvar natt om all slags syke ting. Veldig rart det der, eg som pleier å sove så rolig!

Jeg har hatt livlige drømmer siden jeg ble gravid!
De innneholder som oftest skyting og slossing med meg i rollen som superhelt........[:)]

litt skummle drømmer, om at folk skal drepe meg ala ringenes herre opplegg.
ekkelt og ha mareritt om en liten frosk størelse unge og masse merkelige greier[:D]

I mine drømmer har jeg drømt om en gutte fødsel.. en jente fødsel, men de var store på en to tre.... En gang drømte jeg at jeg ikke fikk til å amme, stresset hele drømmen med det... sist gang nå drømte jeg at ammingen gikk kjempefint.. det blir nok flere fødsler/ drømmer fremover kan jeg tenke meg [:)]

Har alltid hatt livlige drømmer, men nå er de blitt så "virkelighetstro" at jeg må tenke meg om to ganger når jeg våkner for å finne ut om det var en drøm eller noe som faktisk har skjedd[8|] Men mange av drømmene er blitt mer voldsome og makabre ja[8D]

Drømmer nesten hver natt, og det er ikke vanlig for meg!! husker ikke alltid hva jeg har drømt, men kan våkne av de...
sover sikkelig lett for tiden!
våkner ofte tidlig på morningen av at jeg har drømt..[:-]

Back
Topp