Drømmer

Ja, det kan man vel si. Den ene nevnte jeg i 'du vet du er gravid' tråden.

Det er helt vanlig at gravide drømmer mer/ husker flere drømmer.

Drømmene kan virke helt absurde, men ofte kan det og være noe sannhet i det. F.eks å drømme at man føder et barn som går raskt etter fødsel kan bety at du må nyte tiden. Nå er ikke jeg en som driver med drømmetydning til vanlig, men tenker at det nok finnes logiske forklaringer på gravides drømmer.

En grunn at vi drømmer mer er vel og fordi vi sover lettere. Er det ikke sånn at man drømmer kun i noen sekunder rett før oppvåkning.

Jeg tror man hadde ledd godt om man skrev ned drømmene og leste dem noen år senere :hilarious:

• Liker
Reactions: An.
Drømte en natt at jeg var høygravid og indisk, tror ikke det er noe logikk i den drømmen :hilarious:
Skjønner virkelig ikke hvor det kom fra!
Vært mye annet også, flere mareritt om at jeg går fra mannen, noe jeg virkelig ikke har lyst til! Jeg drømmer veldig livlige drømmer ellers også, men når jeg er gravid så blir de ekstra rare :rolleyes:

• Liker
Reactions: An.
Jeg drømte at søstra mi hadde kjøpt seg sopelime, og fløy til butikken for å kjøpe malingsspann (hun pusser opp) :woot:

Har hatt mye hete drømmer:hilarious: om sex i alle slags former og varianter... haha jeg som ikke har sexlyst i det hele tatt om dagen. Ikke hatt sex siden positiv test:oops:

Har hatt mye hete drømmer:hilarious: om sex i alle slags former og varianter... haha jeg som ikke har sexlyst i det hele tatt om dagen. Ikke hatt sex siden positiv test:oops:

Mye drømmer i den kategorien her og! :hilarious: Har vært mindre aktivitet på den fronten enn normalt, så kanskje det er kroppen og underbevisstheten som prøver å sende noen ganske tydelige hint :joyful:

Her om dagen drømte jeg at jeg hadde gelnegler og var så fin:cat:... men klarte ikke stelle barnet mitt så far måtte ta seg av stell...
PS: har korte negler til vanlig uten gel:joyful:

Back
Topp