Drømmer

Smultring

Gift med forumet
Julegavene 2019
Februarlykke 2022❄️
Flere som drømmer mye rart om natta? I det siste har jeg drømt flere ganger at jeg har blødd masse. Tror nesten på det når jeg våkner og må løpe til do for å sjekke. Men har heldigvis ikke vært sanndrømt hittil. :happy:

Drømte faktisk selv i natt at jeg blødde, første gang. Måtte på do da jeg våknet og var heldigvis heller ikke sanndrømt. Men det var en skikkelig ellel følelse :nailbiting:

I natt drømte jeg at jeg våknet i noen andres seng i noen andres leilighet, og jeg måtte springe hjem med kun ett uhåndterlig strekklaken rundt meg. Personene i sengen sto opp samtidig som meg men enset meg ikke eller anså meg som normal :eek: værst av alt at det var et par fra barnehagen. Mannen hadde tatt med deres datters dress hjem fra barnehagen :p det hele var en salig suppe. Det siste jeg husker av drømmen er at he springer rundt på et kjøpesenter og leter etter inngangen til huset mitt hehe

Trur ikke jeg rekker drømme så mye, for jeg sover så utrulig dårlig. Er våken omtrent hver time. Våkner hver gang jeg skal snu på meg fordi bekkenet trøbler allerede og mye ligamentamerter. I tillegg snorker mannen så hinsides mye og høyt. Våkner av det og. Klarer ikke finne en behagelig liggestilling. Trur jeg må gå til innkjøp av en sånn lang gravidpute.

Drømte at jeg ble gravid (før jeg fikk EL) med termin 22 desember, men at jeg blødde. Fikk inntrykk av at det gikk bra, bare skummelt med så mye blod. Etter jeg fant ut drømte jeg at jeg hadde trillinger i magen og måtte ta bort fostre pga risikosvangerskap. Har alltid hatt et rikt drømmeliv, enten gravid eller ikke.

Drømte at jeg ble gravid (før jeg fikk EL) med termin 22 desember, men at jeg blødde. Fikk inntrykk av at det gikk bra, bare skummelt med så mye blod. Etter jeg fant ut drømte jeg at jeg hadde trillinger i magen og måtte ta bort fostre pga risikosvangerskap. Har alltid hatt et rikt drømmeliv, enten gravid eller ikke.
Drømmer også mye rart til vanlig, men nå er det mye som relaterer til graviditeten :p

Trur ikke jeg rekker drømme så mye, for jeg sover så utrulig dårlig. Er våken omtrent hver time. Våkner hver gang jeg skal snu på meg fordi bekkenet trøbler allerede og mye ligamentamerter. I tillegg snorker mannen så hinsides mye og høyt. Våkner av det og. Klarer ikke finne en behagelig liggestilling. Trur jeg må gå til innkjøp av en sånn lang gravidpute.
Kjipt å sove så urolig, er jo så slitsomt! Høres ut som en lur investering med gravidpute :happy:

Ja mer og mer! Husker det var sånn sist også. Rare usannsynlige drømmer som føles så ekte når det pågår

Drømmer mye rart nå ja. Har også drømt at jeg blør. Heldigvis var det bare en drøm :nailbiting:

Her og drømmes det, mye og livaktig! :p Slitsomt egentlig.

Husker ikke va jeg drømte, men husker at jeg gråt skikkelig i drømmen. Våknet helt våtbrundt øyet:hilarious:

Også hatt veldig rare drømmer! Sover generelt en del mer, så mer tid til å drømme.

Drømmer vanvittig mye, og føles «ekte» på en måte selv om drømmene er hinsides all fornuft...

Hver eneste natt siste tiden har jeg drømt mye og alle drømmene er så rare - det skjer sykt mye:hilarious: en natt hadde vi sett på serien Killing Eve rett før jeg sovna...selvsagt havnet jeg rett inn i serien der seriemorderen selvsagt skulle ta meg:wtf: helt utslitt da jeg våknet

Hver eneste natt siste tiden har jeg drømt mye og alle drømmene er så rare - det skjer sykt mye:hilarious: en natt hadde vi sett på serien Killing Eve rett før jeg sovna...selvsagt havnet jeg rett inn i serien der seriemorderen selvsagt skulle ta meg:wtf: helt utslitt da jeg våknet
Hørtes slitsomt og skummelt ut! :nailbiting:

For to dager siden drømte jeg at bilen min var stjålet i Norge :p Det var rett før jeg sendte melding til naboen om å sjekke - midt på natta!

For en ukes tid siden drømte jeg at jeg blødde, og det tok en hel del før jeg innså at det var en drøm og at jeg ikke hadde vært på do siden jeg la meg den kvelden :p Men du så ekkelt det var!

Back
Topp