Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmer også mye rart til vanlig, men nå er det mye som relaterer til graviditetenDrømte at jeg ble gravid (før jeg fikk EL) med termin 22 desember, men at jeg blødde. Fikk inntrykk av at det gikk bra, bare skummelt med så mye blod. Etter jeg fant ut drømte jeg at jeg hadde trillinger i magen og måtte ta bort fostre pga risikosvangerskap. Har alltid hatt et rikt drømmeliv, enten gravid eller ikke.
Kjipt å sove så urolig, er jo så slitsomt! Høres ut som en lur investering med gravidputeTrur ikke jeg rekker drømme så mye, for jeg sover så utrulig dårlig. Er våken omtrent hver time. Våkner hver gang jeg skal snu på meg fordi bekkenet trøbler allerede og mye ligamentamerter. I tillegg snorker mannen så hinsides mye og høyt. Våkner av det og. Klarer ikke finne en behagelig liggestilling. Trur jeg må gå til innkjøp av en sånn lang gravidpute.
Ja det er litt slitsomt, enig ihvertfall når det er marerittHer og drømmes det, mye og livaktig! Slitsomt egentlig.
Hørtes slitsomt og skummelt ut!Hver eneste natt siste tiden har jeg drømt mye og alle drømmene er så rare - det skjer sykt mye en natt hadde vi sett på serien Killing Eve rett før jeg sovna...selvsagt havnet jeg rett inn i serien der seriemorderen selvsagt skulle ta meg helt utslitt da jeg våknet
Ja synes det var vel heftig måtte gjemme meg under ett pledd, og var så irritert på han/hun som skulle passe på meg som sovna av og snorka...da jeg våkna var det sambo som lå og snorkaHørtes slitsomt og skummelt ut!