Drømmer

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Etter å ha lest en annen topic

Drømmer du i farger? Bevegelser? Lukt ? Musikk eller er det stillbilder ? Svart og hvit? Uten lyd?

Jeg drømmer med farge, bevegelser lyd og duft ... Gubben drømmer i bevegelser men i svart og hvit uten noen lyd.

Litt morsomt å se hva utfallet er ( dette sier mye om personligheten til en person)

Jeg drømmer akkurat slik jeg ser verden til vanlig, altså farger, lyd,lukt osv. Eneste som jeg aldri klarer i søvne (og som regel våkner opp av) er å skulle ringe eller sende melding. Klarer ikke trykke riktig nummer eller riktig knapp pg blir så frustrert :laughing002 men det er jo pga hvilken del av hjernen som er aktiv når vi sover :)

Mine drømmer er nesten som våken tilstand, bortsett fra at av og til vet jeg at jeg drømmer, og jeg er ofte ganske suicidal i drømmene.

"Åja nå kommer sola inn i ozonlaget og sprenger jorda, hva er vitsen med å løpe min vei som alle rundt meg, vi overlever jo ikke uansett. Synes heller folk burde holde hender enn å løpe rundt og være redde." Så står jeg der med utstrakte armer og venter på at varmebølgen skal knuse meg. :hilarious:

Sånn jeg ser verden. Tror jeg. Kanskje litt mer ufokusert? Som om jeg er litt uoppservant på detaljene rundt meg...

Jeg drømmer slik som jeg ser verden, med alt, lukt, syn, følelser. Eneste er at jeg mange ganger vet det er drøm, fordi jeg føler at jeg har drømt det før, så jeg vet hva som skal skje liksom.

Jeg drømmer med alt. Farger, lyd, lukt, følelser og så videre.
Får til og med orgasmer i søvne innimellom hvis jeg drømmer at... ja :oops: *flau*

Jeg drømmer som en Guy Ritchie film på syre [emoji23]
Farger, musikk, ekstrem sær handling, lyd, følelser utapå kroppen, lukt, smak og gjerne temperatur også

Mannen blir sprø, for han husker aldri hva han har drømt, mens jeg kan fortelle at jeg i løpet av natta har vært holdt som gissel av Jess fra Gilmore Girls i Kabul, men at jeg ble reddet av Justin Bieber, fem høns og ei nylonstrømpebukse [emoji6]

Drømmer kun i lydd aldri tenkt det er mulig å se bilder, farger og lukter... sikkelig kjedelig muligens?0

Jeg drømmer med alt! Merkverdig våkner jeg og har akutt lyst på noe jeg har drømt om..
Og jeg husker ofte hva jeg drømte også.

Drømmer likt som jeg ser verden :) Eneste jeg har litt vansker med er ansikter :)

Jeg drømmer med alt! Merkverdig våkner jeg og har akutt lyst på noe jeg har drømt om..
Og jeg husker ofte hva jeg drømte også.

Det der gjør jeg og!!!
Blir smårar når jeg våkner klokka 3 om natta med akutt lyst på ostekake eller karbonader [emoji23]

Back
Topp