Har du begynt å få gravid drømmene? [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drømmer hver natt, i går var jeg utro med mannen med Bård Ylvisåker [emoji23] og jeg aner ikke hvorfor [emoji28] i natt var jeg i syden med hele familien og så ble vi bakholdsangrepet og de prøvde å drepe oss men så be lederen forvandlet til en brus så jeg klarte å åpne han og da døde han [emoji23] wtf...
Hahaha!!! Nydelig [emoji23][emoji23]
Her er drømmene ganske rolige ennå. Men jeg vet de blir mer intensive dess lenger i svangerskapet jeg kommer.
I første svangerskap drømte jeg ofte at jeg fikk valper. [emoji23] så da hun ble født begynte jeg å grine fordi jeg var så lettet over at det var en baby og ikke valper. [emoji23][emoji23]
Hahahhaha [emoji23][emoji23] huff ! Skjønner godt at de tårene kom ja. Virkelig godt det var en baby[emoji23] skulle tatt seg ut på fødestuen [emoji85]
Drømte også noe sånt, men fikk kattunger og bestefar sprang etter de for å drepe de [emoji33] det var en fæl drøm [emoji23]
Jeg har hatt rare drømmer siden uke 4 jeg. Skikkelig rart. [emoji4]
Uff for en vond drøm med en bestefar som skulle avlive kattungene. [emoji22]
Drømte mye før jeg ble gravid, men nå er det ekstremt!![]()
Hehe, mannen sier jeg burde vært regissør! Hadde blitt mye ville filmerHaha! XD så artig [emoji23] du må begynne å skrive ned drømmene så kan du lage bok xD
Hehe, mannen sier jeg burde vært regissør! Hadde blitt mye ville filmer![]()