Drømmer

Håpefull93

Betatt av forumet
Nå har jeg gransket trådene for å se om det er en slik tråd fra før, og det er det ikke utifra hva jeg kan se :happy:

Jeg fikk ideen da jeg var inne og sneik på august, og det er jo SÅ morsomt, sitter og ler og ler og ler :laughing025
Så, da lurer jeg på om det er noen av dere som har/har hatt noen rare drømmer for tiden, både svangerskapsrelatert og ikke :angelic:

Synes jeg drømmer noe nytt og rart hver natt jeg :p I natt drømte jeg at mannen fant ut at han også skulle bli gravid, for det var mest rettferdig om vi begge gikk gjennom et svangerskap. Gravid ble han, og jeg husker jeg ble litt irritert fordi det bare ville bli én måned aldersforskjell mellom barna, noe jeg syntes var i overkant lite. Da kunne han fortelle meg at alle i hans familie får trillinger, så han var garantert gravid med tre barn. Imidlertid var det ingen som fødte mer enn et barn, så to av spirene ville falle fra tidlig. Det var først da jeg skulle prøve å forbedre han på hvordan en SA og blødningen som ville komme oppleves at jeg kom på at han ikke har en livmor. Jeg spurte ham hvor i all verden fosteret befant seg i kroppen hans, men våknet dessverre før jeg fikk svar :p

Jeg har drømt litt av hvert sånn innimellom. Men ikke så voldsomt mye faktisk. Men det var her en dag i forrige uke som jeg drømte at vi var på OUL. Alt var bra, og så var ultralyden liksom ferdig og det var da jeg kom på at vi hadde glemt å spørre om kjønn, så jeg spurte hun som gjorde ultralyden om hun så hvilket kjønn det var. Og da sa hun at det fikk vi vite når vi kom hjem igjen.. men så når vi gjorde oss klare til å dra så var fortsatt ultralydbilde oppe på skjermen så da klarte vi å se kjønn selv da, og det var en gutt! :angelic: Når vi satt i bilen og skulle dra hjem igjen var samboer plutselig helt forvrengt i ansiktet. Så jeg spurte han hva det var for noe med ansiktet hans, men så våknet jeg :p

Jeg drømte at det var kvelden før barnedåpen og jeg oppdaget at jeg hadde glemt å få dåpskjolen hos svigersøster. Jeg hadde heller ikke husket å finne frem hvit body til å ha under dåpskjolen. Så jeg våkent klokken 05.30 og hadde panikk og begynte å lete etter hvit body. Mannen våknet og lurte på hva det var jeg holdt på med.

Åh, det er så gøy å lese slike tråder! Her kommer det nok mye morsomt fremover:)

Omg, hvor skal jeg begynne :laughing025 Jeg drømmer ALLTID mye, og ofte veeeeldig rare ting. Det har ikke akkurat blitt bedre i graviditeten :laughing002

Jeg drømte at jeg var på vei til å få melk i puppene rett før fødsel,men det som kom ut,var tykt fett og talg, skikkelig kvalmt:hungover:Jordmor sa at dette var helt naturlig og et godt tegn på at jeg kom til å få mye melk. Akkurat i det man våkner,føles det så virkelig,turte nesten ikke å være borti puppene:yuck:

Aah, vil også ha artige drømmer! Har sålangt bare hatt kjipe drømmer. Som at min far druknet i sjøen når han skulle sette ut båten. Og jeg fant han mens jeg gikk høygravid, og jeg kunne ikke redde han eller gjøre noe for jeg var så stor. Og en annen drøm så ble jeg angrepet av en bjørn og kort opp, var livredd for å miste mini i magen, og så kom en annen bjørn og jaget vekk den første, men fikk følelsen av at det var fordi han ville ha middagen (meg) istedetfor! [emoji27]

Aah, vil også ha artige drømmer! Har sålangt bare hatt kjipe drømmer. Som at min far druknet i sjøen når han skulle sette ut båten. Og jeg fant han mens jeg gikk høygravid, og jeg kunne ikke redde han eller gjøre noe for jeg var så stor. Og en annen drøm så ble jeg angrepet av en bjørn og kort opp, var livredd for å miste mini i magen, og så kom en annen bjørn og jaget vekk den første, men fikk følelsen av at det var fordi han ville ha middagen (meg) istedetfor! [emoji27]
Usjda, høres ikke noe koselig ut :( Det er det verste som finnes, og ha vonde drømmer!

Jeg drømte i natt at katten vår fikk besøk [emoji23] viste seg å være mammaen hennes og søsken som hadde lett etter henne kjempelenge. Det var stor gjennsynsglede med maling og vasking og mammaen lå å holdt godt rundt katten vår og fortalte hvor mye hun hadde savnet henne [emoji23][emoji23][emoji23] ja de snakket menneskespråk..

Jeg drømte at jeg hadde fått melk i brystene. Men jeg synes det som kom ut hadde så rar konsistens. Dette måtte jeg selvfølgelig sjekke ut. Ser viste seg at det var bobleplast i melken.

Drømmer så mye rart for tiden :p

Jeg drømte at jeg skulle på tul, også fikk jeg beskjed om at legekontoret ikke kunne finne timen min og hadde ikke tid til meg. Ble rasende i drømmen, skjelte de ut og ropte. Etterpå oppdaget jeg at det var et annet legekontor jeg hadde bestilt på, og nå var timen min over og kontoret stengt. Det skal sies at jeg idag, i virkeligheten skal på tul! [emoji28]

I natt drømte jeg at jeg var på slektstreff (har det årlig i virkeligheten), men det som var noe spesielt var at alle hadde hver sin fugl. Fuglene fløy rundt ute og var tamme, og de snakket med oss. Det var mye annet småtteri og sånt som skjedde også, blant annet var det noen som hadde en veldig spesiell hunderase, som visstnok kunne være farlig og greier :laughing002

Altså, nå virkelig skjer det mye rart og meningsløst i drømmeverden min for tiden!
Natt til lørdag hadde jeg mareritt om de to hundene til søstera mi (de er super snille og har aldri gjort meg noe). Dette foregikk i barndomshjemmet mitt, og da ble jeg hele tiden angrepet og bitt av først den ene hunden. Han ville ikke la meg være. Og så gikk det så langt at den andre ble påvirket av det og begynte å gjøre det samme :eek: Jeg følte liksom at jeg ikke fikk kommet meg unna, så jeg låste meg inne på badet og begynte å gråte. Da våknet jeg med tårer nedover kinnet :sorry:

Og så natten etter drømte jeg om at jeg var i en slags konkurranse om å scoope is. Altså i sånn is-disk typ. Og det føltes ut som drømmen varte i evigheter og det eneste jeg gjorde var å scoope iskuler :laughing025

Jeg har alltid hatt veldig rare og urealistiske drømmer tidligere, men etter jeg ble gravid drømmer jeg bare om veldig dagligdagse ting [emoji85] I natt drømte jeg for eksempel at jeg pantet flasker [emoji23]

Jeg drømte at fødselen var over og jeg sa til mannen min at han fikk ta seg av amminga for jeg orka ikke. XD XD

Før graviditeten husket jeg nesten aldri drømmene mine. Nå husker jeg dem ofte og de er rare :P Drømte en natt helt i begynnelsen av graviditeten, da jeg var redd for å miste :P

At jrg var truet av noe og en kollega sa at jeg bare skulle slappe ava For hun og sønnene hennes skulle beskytte meg og ungen :P

Drømte at vi passet en jentebaby. Husker ikke hvem det var sin. Hun fikk egentlig flaske men siden jeg er gravid fant jeg ut at jeg skulle amme henne, la henne inntil brystet og der setter melkeproduksjonen i gang på sekundet[emoji23][emoji23]

Back
Topp