Drømmer

Maylo88

Flørter med forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Er det noen andre enn meg som har begynt å drømme mye?
Helt plutselig den siste uka har jeg begynt å drømme mye. Rare drømmer, skumle drømmer og alt mulig rart egentlig.

Er det noen andre enn meg som har begynt å drømme mye?
Helt plutselig den siste uka har jeg begynt å drømme mye. Rare drømmer, skumle drømmer og alt mulig rart egentlig.

Høres veldig kjent ut... så merkelige drømmer at jeg blir flau av meg selv[emoji23]

Hatt det lenge. Helt rare greier, som gjerne er såpass virkelighetsnære at når jeg våkner så lurer jeg på om det er sant eller ikke. Selv om det er såpass rar tvist på det meste at jeg forstår det bare er drømmer. Stort sett [emoji14]

Ooooh yes :p Mye mareritt da som omhandler babyen :p Men generelt mye drømming om helt sinnsyke ting.

Hatt det lenge. Helt rare greier, som gjerne er såpass virkelighetsnære at når jeg våkner så lurer jeg på om det er sant eller ikke. Selv om det er såpass rar tvist på det meste at jeg forstår det bare er drømmer. Stort sett [emoji14]
Akkurat sånn er det hos meg også :whacky011

Jeg hadde det værst med drømmer fra uke 6 til ca 10 har noe ennå men ikke i nærheten av så mye rart det var i begynnelsen.

Så godt å høre at der tydeligvis er en vanlig ting med det å være gravid. Hadde ikke det i forrige svangerskap, så dette er helt nytt for meg. Jeg ser at drømmene kan påvirkes av hva jeg har lest, sett på tv, opplevd i løpet av dagen eller hørt dagen før.

Back
Topp