Drømmer

Nøffe

Betatt av forumet
Jeg drømmer så sykt mye for tiden. Det er helt ekstremt [emoji33] Alt fra hva jeg skal spise, til at dekkene på bilen punkterer [emoji33][emoji23]
Det er jo dritslitsomt å drive å drømme sånn. Og jeg sover jo dårlig pga det [emoji28] #Svangerskapslivet

Haha! Jeg har alltid vært en aktiv drømmer, men når jeg er gravid blir drømmene hakket sykere[emoji33] var en av de tingene som fikk meg til å mistenke at jeg var gravid. Hadde natt etter natt helt ville drømmer[emoji23]

Haha, kjenner meg så veldig igjen! Og det er så innmari random innhold i de drømmene.... Er jo helt utslitt når jeg våkner (kl fem hver morgen, av en eller annen grunn..). Husker faktisk ikke dette fra tidligere svangerskap, men har jo skjønt at det er en graviditetsgreie.

Godt å høre at det er flere!
Lenge siden jeg har drømt så mye som jeg gjør nå! Og så mye rart uten mening! :hilarious: Hadde en mistanke om at det skyldtes graviditeten :hilarious:

Jeg å driver å våkner midt på natta av disse teite drømmene [emoji53][emoji28]
Ja, disse drømmene kan gjøre så man skjønner at man er gravid [emoji39]

Jeg har tydeligvis drømt noe i natt, men husker det ikke selv. Våknet for en gangs skyld til vanlig tid og samboer spurte meg om det går greit med meg. Virker veldig tilfeldig for meg, men jeg hadde vist lagd lyder og hørtes ut som jeg gråt i natt for så å snorke høyt. :hilarious: Han innså da at jeg sov, men måtte nesten spørre allikevel.

Hvis jeg har drømt noe i det siste husker jeg det ikke men rundt ikm og dagene etter hadde jeg intense drømmer med at jeg fikk skikkelig mensen :hilarious: det var så troverdig at jeg sto opp for å ta på meg bind den ene dagen, men der var det jo ikke noe så da ble det test i stedenfor som var positiv :D

Drømte i natt at vi hadde døpt et romskip, og jeg fikk bestemme navnet. Det ble «champagne Infinity».. aner ikke hvor det kom fra, men det var det første æ fortalte til gubben på mårran.. haha

Haha synes det er morsomt jeg. Det sies vel at vi drømmer så mye når vi er gravide fordi kroppen og hjernen forbereder seg på en ny fase i livet [emoji5]

Og i natt drømte æ at gubben drev å kroppsvisiterte en annen dame, og ho bare pressa seg på han og var helt klar, og så svarte samboer.. ja men vist ho var klar, så var det vell greit.. i drømmen ble æ helt satt ut og bare «hva i svarte er det som skjer..???!!!».. våkna å va passe irritert faktisk . Og måtte fortelle det til han, ka han hadde sagt og gjort i drømmen .. så sa han.. du kjæresten min.. husker du sist du var gravid, da drev du også å drømte at noen svenske ski babes var ute etter meg, stadig vekk.. ?!. Jo det stemmer vist det.. mulig at det e gravid hjernen som er redd for at den gravide mæ ikke skal være det han har lyst på.. Men æ vet jo at det ikke stemmer, han syns jo æ va finere enn finest når æ var gravid med gutten vår.. [emoji173][emoji171]så det er nok bare hodet mitt som jobber på høygir..Haha

Back
Topp